رونمایی گوشی  تاشو سامسونگ در 6 سپتامبر

شرکت سامسونگ اعلام کرد که گوشی‌های Galaxy Fold را 6 سپتامبر در کره جنوبی راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت سامسونگ که در ماه ژوئیه فاش کرد برای محافظت از صفحه نمایش Galaxy Fold بهبودهایی را ایجاد کرده اکنون تاریخ مشخصی برای رونمایی گوشی‌های خود در کره جنوبی ارائه داده است. این شرکت اعلام کرد که Galaxy Fold به‌روز شده در 6 سپتامبر در کره جنوبی عرضه خواهد شد.

برخی خبرها حاکی از این است که این گوشی‌ها در 27 سپتامبر در ایالات متحده راه اندازی خواهد شد اما سامسونگ هنوز این خبر را تایید نکرده است.

سامسونگ نتوانست این گوشی را در ماه می به بازار بفرستد. علت این مساله برخی مشکلات مربوط به نمایشگر تاشو اعلام شد.

ظاهراً نمایشگر بزرگ این گوشی از مقاومت کافی در برابر باز و بسته شدن‌های مکرر برخوردار نبوده است اما سامسونگ اعلام کرد توانسته تمامی مشکلات نمایشگر یاد شده را برطرف کند.

سامسونگ برای حل این مشکل بر طول یک لایه محافظتی پلاستیکی در زیر قاب این گوشی افزوده تا از هرگونه آسیب رسیدن به نمایشگر آن جلوگیری شود. گلکسی فولد یک گوشی گران قیمت است و منابع مطلع قیمت آن را ۱۹۸۰ دلار اعلام کرده‌اند.

از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر ۷.۳ اینچی با دقت ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ پیکسل، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، سه دوربین با دقت‌های ۱۲، ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۹ اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026779

وب گردی

وب گردی