اعضای کارگروه صلاحیت عمومی هیئت جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد معرفی شدند

جلسه تکریم و معارفه اعضای کارگروه بررسی صلاحیت عمومی هیئت جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از یزد، صبح امروز جلسه تکریم و معارفه اعضای کارگروه صلاحیت عمومی هیئت جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در واحد یزد برگزار و با اهدای لوح سپاس از دهقانی‌اشکذری، مذهب و حاجی‌ابواتربی اعضای سابق این کارگروه قدردانی شد و ابوالقاسم عاصی، محمدحسین فلاح، علی شیبانی و اعظم اعتمادی‌فر به عنوان اعضای جدید کارگروه بررسی صلاحیت عمومی هیئت جذب این استان معرفی شدند.

معصومه طباطبایی رئیس هیئت جذب دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان یزد در این جلسه گفت: صلاحیت عمومی افرادی که به‌عنوان استاد یا کارمند، جذب دانشگاه می‌شوند باید به‌درستی و با دقت مورد بررسی قرار گیرد تا دانشگاه و جامعه دچار آسیب نشود.

رئیس دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان یزد اظهار کرد: محیط دانشگاه و کلاس درس استاد، محل تحصیل آینده‌سازان و فرزندان این مرزوبوم است؛ بنابراین افرادی که به‌عنوان استاد یا کارمند جذب دانشگاه می‌شوند، باید صلاحیت عمومی آنها به‌درستی و با دقت مورد بررسی قرار گیرد تا دانشگاه و جامعه دچار آسیب نشود.

وی افزود: فرآیند گزینش، خاص نیروهای جدید نیست و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نه فقط بر گزینش صحیح افرادی که در آینده جذب دانشگاه می‌شوند، تأکید فراوان دارند؛ بلکه برای بررسی مداوم صلاحیت‌های عمومی و عملکرد استادان و کارمندان در طول دوران خدمت نیز اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

در ادامه هادی حیدری‌نیا مدیر گزینش و دبیر کارگروه صلاحیت عمومی استان یزد هم در این جلسه با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و اقدامات این کارگروه در یک سال گذشته گفت: طبق بخشنامه‌های ارسالی و وظایف مقررشده در کارگروه این استان، همه اعضای هیئت علمی که اکنون با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری می‌کنند، صلاحیت عمومی آنها در کارگروهای استانی مورد بررسی و بازنگری قرار می‌گیرد و به سازمان مرکزی دانشگاه گزارش شده تا در مورد ادامه همکاری آنها تصمیم‌گیری شود.

هادی حیدری‌نیا از رسیدگی به پرونده گزینش بیش از ۱۸۰ نفر از متقاضیان حق‌التدریس و حدود ۳۵ نفر از متقاضیان تبدیل وضعیت دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان یزد در طول بیش از یک سال گذشته و برگزاری جلسه کارگروه صلاحیت عمومی برای تکمیل فرآیند تبدیل وضعیت ۴۵ نفر از کارکنان در این مدت خبر داد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026780

وب گردی

وب گردی