بعد از ماشین الکتریکی ، کالسکه برقی نیز به بازار آمد

از آنجا که جهان به تدریج در حال گذار از  اتومبیل های بنزین سوز به الکتریکی است ، دیگر باید به دیدن نسخه برقی بسیاری از وسایل نقلیه عادت کنیم. بعد از دیدن اسکوترهای برقی در خیابان ،این بار نوبت کالسکه های الکتریکی شده تا وارد زندگی ما شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت آلمانی «بوش» می خواهد آخرین تکنولوژی ها را در کالسکه های کودک بکار ببرید و کار را برای والدین کودکان خردسال راحتتر بکند.

این کالسکه الکتریکی که ظاهر آن هیچ تفاوتی با یک کالسکه کلاسیک ندارد ، دارای دو موتور الکتریکی است. به لطف سنسورهای موجود در آن ، انرژی مصرف شده در آن هنگام هل دادن، کمتر است و از چرخیدن کالسکه در جهت های ناخواسته جلوگیری می شود.

بزرگترین مزیت برقی بودن آن هنگام حرکت در سطوح شیب دار مشخص می شود. هنگامی که شما شروع به بالا رفتن از سربالایی می کنید موتور الکتریکی کالسکه به کمک شما می آید بنابراین نیازی به تلاش بیشتر استفاده کننده نیست.

طراحی اختصاصی باتری های لیتیوم یونی این دستگاه توسط شرکت بوش صورت گرفته است و دارای برد مسافتی 15 کیلو متری هستند. این باتری ها 18 ولت و قابل تعویض هستند. اگر شارژر کردن باتری ها را فراموش کرده باشید در جایگاه های مخصوص بوش می توانید آنها را شارژ کنید.

با استفاده از بلوتوث می توانید کالسکه الکتریکی را با گوشی هوشمند خود کنترل کنید و عمر باتری را ببیند. در صورت دزیده شدن کالسکه پیغامی به گوشی کاربر ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026790

وب گردی

وب گردی