مشاوران معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت منصوب شدند

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طی احکام جداگانه‌ای مشاوران خود را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید عابدین حسینی آهنگری عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی آبادان و حسن زائری لطف طی احکام جداگانه‌ای از سوی سیما سادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به عنوان مشاوران وی منصوب شدند.

لاری در این احکام تاکید کرده است با بهره‌گیری از تمام منابع و ظرفیت‌های موجود و استفاده از توانمندی‌ها و تجارت مفید سایر مدیران، کارشناسان معاونت و مسئولین دانشگاهی، در انجام وظایف و انتظارات موفق باشند.

تعامل سازنده و ارتباط فراگیر با سایر معاونت‌ها، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های تحت پوشش و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت، اجرا و نظارت بر فرآیندهای اداری معاونت و کلیه امور بودجه، مالی و انفورماتیک، پیگیری و اجرای صحیح و به موقع برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت و مدیریت کلیه مراسم‌ها، همایش‌ها و گردهمایی‌ها از جمله وظایفی است که معاون وزیر بهداشت برای دکتر حسینی آهنگری به عنوان مشاور خود برشمرده است.

لاری همچنین در حکم زائری به تعامل سازنده و ارتباط فراگیر با سایر معاونت‌ها، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های تحت پوشش و سازمان‌های تابعه وزارت بهداشت، نظارت بر پایش مستمر بر عملکرد ادارات کل زیرمجموعه معاونت و اتخاذ تمهیدات لازم برای افزایش روحیه مسئولیت پذیری مدیران و کارکنان به عنوان وظایف دیگر مشاور این معاونت اشاره کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026791

وب گردی

وب گردی