مشاور رئیس دانشگاه در برنامه‌ریزی راهبردی و رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، بهروز طهماسب کاظمی را به سمت مشاور رئیس دانشگاه در برنامه‌ریزی راهبردی و ریاست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، بهروز طهماسب کاظمی را به عنوان مشاور رئیس در برنامه‌ریزی راهبردی و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه منصوب کرد.

در حکم دکتر طهرانچی خطاب به طهماسب کاظمی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزنده شما، به موجب این حکم به عنوان «مشاور در برنامه‌ریزی راهبردی اینجانب و رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه» منصوب می شوید. از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی و سرمایه های انسانی دانشگاه و تأکید بر خلاقیت های فردی و مدیریت اسلامی، در جهت اعتلای دانشگاه اهتمام ورزید.

در ادامه این حکم بیان شده است: ساماندهی فرآیند جذب دانشجو، در تمامی مقاطع متناسب با زمان، آمایش سرزمین و ظرفیت های استانی و واحدها و سازماندهی سامانه های یکپارچه پذیرش و آموزش دانشگاه هم چنین همکاری در سازماندهی سامانه های فارغ التحصیلی، داده های دانش آموختگان و استعلام مدارک و یکپارچه سازی آن از جمله محورهای اعتلای دانشگاه است.

در بخش دیگری از حکم دکتر طهرانچی به رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آمد است: استانداردسازی و نظم بخشی به نظام آزمون های متمرکز دانشگاه و بکارگیری ظرفیت های موجود در جهت برگزاری آزمون های ملی در حوزه های مختلف و طراحی نظام اعتباربخشی به دوره های کوتاه مدت و ارتقای اعتبار این دوره ها، در سطح ملی متناسب با نیازهای کشور و آمایش سرزمینی هم چنین مدیریت ساماندهی نقل و انتقالات دانشجویان متناسب با ظرفیت واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه از شما انتظار می رود.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.
طهماسب کاظمی، پیش از این، مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول تمشیت امور مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی بود. تلاش‌های مؤثرطهماسب کاظمی در یک سال گذشته منجر به حل و فصل بخش زیادی از مشکلات در سنجش و پذیرش دانشجو شد. این انتصاب موجب تمرکز بیشتر برای تداوم بهبود وضعیت در این بخش مهم از دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد.

وی دارای مدرک دکترای مدیریت راهبردی دانش از دانشگاه عالی دفاع ملی است.

از بهروز طهماسب کاظمی، مقالاتی با عناوین «مدیریت راهبردی استعدادها؛ جستاری در رویکردها، مسائل و مؤلفه ها»، «نگرشی نوین در تبیین نظری حکمرانی و توصیف ویژگی‌های ج.ا.ا»، «ترجمه مقاله ای با عنوان مروری بر رویکردهای عمده به مدیریت دانش» و «تبیین الگوی رهبری در مدیریت راهبردی با تأکید بر ویژگی های ارائه شده در قرآن کریم» منتشر شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026793

وب گردی

وب گردی