تخفیف 30 درصدی ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد در شهر علی‌اکبر به دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ساختمان آموزشی شهر علی‌اکبر به دانشجویان خود تا سقف ۳۰ درصد تخفیف می‌دهد که این موضوع می‌تواند کمک بسیار مناسبی به اقشار کم درآمد علاقه‌مند به تحصیل باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان هامون با تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: شهرستان هامون و شهر علی‌اکبر با رهاسازی آب از کشور افغانستان می‌تواند به قطب گردشگری حوزه شمال استان سیستان و بلوچستان تبدیل شود.

وی با بیان پیشینه تاریخی شهرستان هامون و بناهای تاریخی و کوه اسطوره‌ای اوشیدا که در این شهرستان واقع شده است، اضافه کرد: این شهرستان تلفیق بسیار زیبایی از تمدن و طبیعت بوده که این ظرفیت هامون را از سایر شهرستان‌های منطقه سیستان متمایز کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان واحد زاهدان با یادآور شدن اینکه هامون مراکز آموزش عالی ندارد، افزود: این دانشگاه با توجه به ساختار جمعیتی مناسب و آمار دانش‌آموزی مطلوب هامون تصمیم گرفته در این شهرستان ساختمان آموزشی تأسیس کند.

میر تصریح کرد: شهر علی‌اکبر با توجه به بافت جمعیتی متمرکز و مرکزیت چند بخش از شهرستان هامون و تقاضاهای مردمی و مطالبه مسئولان این شهر به‌عنوان محل تأسیس این ساختمان آموزشی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان مبنی بر توسعه عدالت آموزشی مطرح کرد: رشته‌های تحصیلی در نظر گرفته‌شده برای این ساختمان آموزشی در راستای نیاز منطقه و رویکرد حرفه‌آموزی است و علاقه‌مندان می‌توانند از مهرماه امسال در این ساختمان آموزشی مشغول به تحصیل شوند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با قدردانی از مسئولان و اعضای شورای اداری شهر علی‌اکبر درباره همکاری و در اختیار قراردادن ساختمان این مرکز آموزشی تأکید کرد: مسئول این مرکز آموزشی باید در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش همه توان خود را به‌کار گیرد.

میر با بیان محرومیت منطقه و مهاجرت‌های زیاد صورت گرفته عنوان کرد: ساختمان آموزشی شهر علی‌اکبر به دانشجویان خود تا سقف ۳۰ درصد تخفیف می‌دهد که این موضوع می‌تواند کمک بسیار مناسبی به اقشار کم درآمد علاقه‌مند به تحصیل باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026800

وب گردی

وب گردی