ارائه خدمات تخصصی در مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت واحد بین‌المللی زابل

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل، جزئیات خدمات تخصصی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ظهر امروز مرکز تخصصی آموزش‌های کوتاه‌مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با حضور جمعی از مسئولان شهرستان زابل و سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل در حاشیه افتتاح این مرکز آموزشی در گفتگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این مرکز تخصصی با برخورداری از استادان مجرب دانشگاهی در محیطی همراه با امکانات آموزشی استاندارد به علاقه‌مندان، ادارات و ارگان‌های مختلف خدمات‌دهی خواهد کرد.

محمد عمرانی تصریح کرد: این مرکز تخصصی کوتاه‌مدت با هدف درآمدزایی و در راستای کاهش وابستگی بودجه دانشگاه به شهریه دانشجو با صرف کمترین هزینه و استفاده از امکانات موجود دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل در مرکز زابل دایر شده و از استادان مجرب این واحد دانشگاهی برای آموزش دوره‌های مختلف در این مرکز استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: مرکز تخصصی آموزش‌های کوتاه‌مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی زابل مجری برگزاری دوره‌های نوین آموزشی زبان انگلیسی، مبانی کامپیوتر و روانشناسی در قالب کلاس‌های گروهی، نیمه گروهی، عمومی و خصوصی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026802

وب گردی

وب گردی