گوشی چهار دوربینه موتورلا معرفی شد

سرانجام پس از مدت ها انتظار،موتورلا گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، موتورلا که از زیر مجموعه شرکت چینی لنوو است پس از مدت ها انتظار سرانجام گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کرد. این گوشی هوشمند «Motorola One Zoom» نام دارد و دارای چهار دوربین در قسمت پشتی است و از آن به عنوان بهترین گوشی سری «موتو» نام برده می شود.

مشخصات و قیمت «Motorola One Zoom»

صفحه نمایش این گوشی 6.4 اینچی OLED و دارای وضوح تصویر + Full HD است و قادر به خواندن اثر انگشت است. پردازنده آن اسنپدراگون 675 هشت هسته ای که با 11 نانومتر تولید و با سرعت 2 گیگاهرتز است و مجهز به پردازنده گرافیکی Adreno 612 است.

بزرگترین تفاوت بینMotorola One Zoom و Moto Z4 در دوربین آن است. دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی دارای دیافراگم f / 1.7 و OIS است.

دوربین اصلی با یک دروبین 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی نوری 3 برابر و یک دوربین با زاویه فوق العاده گسترده با وضوح 16 مگاپیکسلی و همچنین سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی همراه است.

در قسمت جلو یک دوربین 25 مگاپیکسلی قرار دارد. این دوربین جهت کارکرد بهتر در نور کم ، به فناوری Quad Pixel مجهز شده اند. بدنه One Zoom از آلومینیوم سری 6000 جلا داده شده است.

به لطف پوشش نانو P2i ، این گوشی ضد آب است و از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 15W بهره می برد. جک هدفون 3.5 میلی متری که امروزه از بسیاری از گوشی ها حذف شده است ، در One Zoom باقی مانده است.

این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. قیمت این گوشی 400 یورو است.نظر شما در مورد ویژگی ها و قیمت Motorola One Zoom چیست؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1026821

وب گردی

وب گردی