اعضای جدید هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شدند

وزیر بهداشت در ابلاغی شش عضو جدید هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، سعید نمکی وزیر بهداشت در ابلاغی شش عضو جدید هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران را منصوب کرد.

در این ابلاغ خطاب به باقر لاریجانی، پیروز حناچی، محمدرضا ظفرقندی، علی جعفریان، سید حمید پورمحمدی، محمدعلی محققی، آمده است: در اجرای بند «ج» ماده ۱ قانون تشکیل هیئت‌های امنای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی به‌موجب این ابلاغ به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در این جایگاه ارزشمند، زمینه‌ساز استقلال دانشگاه همسو باسیاست‌ها و راهبردهای کلان این وزارت به‌ویژه در امور آموزشی و پژوهشی، بهداشت و درمان، اداری و مالی باشید.

در بخش دیگری از این ابلاغ آمده است: از خداوند متعال توفیق و بهروزی جنابعالی را برای دستیابی به اهداف حوزه‌های مختلف سلامت با رعایت قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی خواستارم.

گفتنی است، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در نامه‌های جداگانه از محمدباقر قالیباف، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدیان، محمد فروزنده، محمدرضا مخبر دزفولی و رسول دیناروند به‌‌عنوان اعضای سابق هیئت امنا تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026836

وب گردی

وب گردی