زمینه‌های تحقیقاتی قرارگاه خاتم الانبیاء به واحد تهران شمال سپرده شد

نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی رشته‌های فنی و مهندسی واحد تهران شمال با مسئولین کارگروه های علمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به میزبانی این واحد دانشگاهی در دفتر معاون پژوهش و فناوری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، نشست هم اندیشی اعضای هیات علمی رشته های فنی و مهندسی واحد تهران شمال با مسئولین کارگروه های علمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به میزبانی این واحد دانشگاهی در دفتر معاون پژوهش و فناوری برگزار شد.

با توجه به حوزه های اعلام شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء جهت همکاری با دانشگاه ها، اعضای هیأت علمی در واحد تهران شمال، دارای تخصص ها و تجربه های صنعتی متناسب با این حوزه ها انتخاب شده و از آنها جهت حضور در این نشست دعوت بعمل آمد.

در این نشست تخصصی در مورد ظرفیت ها، فعالیت ها و برنامه های دوطرف در حوزه های آب، نفت و گاز، پتروشیمی، معدن و صنایع معدنی، کشاورزی، عمران، سازه های دریایی،ICT ، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، سایبر و امنیت شبکه مطرح شد.

در این نشست که اعضای هیأت علمی از گروه های عمران، مکانیک، شیمی، مهندسی شیمی، برق و کامپیوتر حضور داشتند، پس از بحث و تبادل نظرِ طرفین و اعلام زمینه ها و حوزه های کاری مشترک، مقرر شد در قالب یک تفاهم نامه همکاری مشترک، قرارگاه خاتم الانبیاء زمینه های تحقیقاتی مورد نظر خود را به واحد تهران شمال ارائه کند و واحد تهران شمال آنها را در قالب طرح های پژوهشی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی، زیر نظر استادان و متخصصان هر حوزه عملیاتی نماید. همچنین ارسال طرح های پژوهشی انجام شده توسط اساتید واحد تهران شمال در مقیاس های مختلف برای قرارگاه خاتم الانببا جهت بررسی و حمایت در دستور کار قرار گرفت.

در پایان مقرر شد در جلسات آینده تفاهم نامه همکاری مورد نظر تدوین و به امضاء طرفین برسد تا تمامی همکاری های مشترک در قالب آن تفاهم نامه انجام پذیرد. همچنین مقرر شد کارگروه های تخصصی مشترک با حضور نمایندگان دو طرف تشکیل شده و همکاری بلند مدت دو طرف در قالب پروژه های تعریف شده در کارگروه های مذکور ادامه یابد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026891

وب گردی

وب گردی