خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی/احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد

فرآیند احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری محلات ناحیه یک با تأکید شهردار منطقه ۱۳ در دستور کار مدیران قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده در جلسه شورای مدیران با اشاره به بازدیدهای میدانی انجام شده مدیر کل دفتر شهردار تهران از منطقه ۱۳ گفت: املاکی که ضرورت دارد به قید فوریت تملک شود، شناسایی و اقدامات بعدی جهت نوسازی بافت های فرسوده در این ناحیه به عنوان اولویت نخست در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین در این جلسه ضمن تقدیر از همکاران خود در اجرای طرح جمع آوری بساط گران خیابان پیروزی، بر رفع سد معبر وانت ها در معابر تأکید کرد و افزود: نقاط دارای سد معبر وانتی در سطح نواحی شناسایی و با هماهنگی پلیس راهور این نقاط نیز ساماندهی شوند.

مرتضی رحمان زاده خواستار حضور و بازدید مستمر شهرداران نواحی ۴ گانه از سطح محلات شد و گفت: شهرداران نواحی مسئول اصلی شناسائی مشکلات و معضلات ناحیه خود هستند و اقدامات مثبت نواحی موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم می کند.

توجه به موضوع نگهداشت شهر، شناسایی فضاهای شهری برای افزایش سرانه های فضای سبز، انجام پروژه های رنگ در شهر با بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان، تعامل با شهرداری مناطق و تبادل تجربیات برای پیشبرد بهتر خدمت رسانی به شهروندان و هماهنگی لازم برای اسکان نیروهای خدمات شهری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی و... از جمله مهمترین بخش های سخنان شهردار منطقه ۱۳در این جلسه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026901

وب گردی

وب گردی