واحد دهاقان در رشته‌های مدیریت مالی و کسب و کارهای کوچک دانشجو می پذیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان با توجه به راه‌اندازی رشته‌های مدیریت مالی و کسب‌وکارهای کوچک در این واحد دانشگاهی، نقشه راه مدیریت مالی و کسب‌وکارهای کوچک در این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدحسن حجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان از راه‌اندازی رشته‌های مدیریت مالی و کسب‌وکارهای کوچک در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: رشته‌های مدیریت مالی و کسب‌وکارهای کوچک برای نخستین‌بار در واحد دهاقان راه‌اندازی شده است که در مقطع کارشناسی و براساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

وی اضافه کرد: رشته مدیریت مالی به تربیت نیروی انسانی متخصص برای کار در شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌پردازد و دانشجویان را با تئوری‌های نوین مدیریت مالی و کاربرد آنها آشنا خواهد کرد. در این مقطع دانشجویان علاوه بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت مالی با زمینه‌های نوین در این رشته و جایگاه آن در عرصه عمل آشنا خواهند شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان تصریح کرد: دانش‌آموختگان قادرند در حوزه‌هایی مانند سرمایه‌گذاری، بانکداری، بیمه، مدیریت ریسک، مهندسی مالی، تأمین مالی، اعتباری و ... در پست‌های مرتبط سازمانی مانند معاونت مالی، معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اعتبارات مالی در بانک‌ها، پروژه‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بورس اوراق بهادار و ... مشغول به کار شوند. مدیریت مالی اکنون دارای آینده شغلی بسیار مناسبی بوده و امکان ادامه تحصیل در این رشته تا مقطع دکترا در واحد دهاقان وجود دارد.

حجازی عنوان کرد: در رشته مدیریت کسب‌وکارهای کوچک، نیروی انسانی ارزش‌آفرین و موردنیاز برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید برای حرکت سازمان‌ها، ادارات، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و خصوصی در مسیر کارآفرینی سازمانی تربیت می‌شوند.

وی توضیح داد: دانش‌آموختگان این رشته می‌توانند به تنهایی یا در قالب گروه‌های کاری به راه‌اندازی یک سیستم کسب‌وکار جدید متناسب با امکانات، شرایط محلی و منطقه‌ای خود بپردازند. دانشجویان در این رشته علاوه بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت کسب‌وکارهای کوچک با زمینه‌های کاربردی و عرصه‌های عملیاتی این رشته و نیز مشکلات، محدودیت‌ها و راهکارهای غلبه بر آن در عرصه کارآفرینی آشنا می‌شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان یادآور شد: این دانشگاه پیش از این با برخورداری از رشته‌هایی مانند مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت امور بانکی در مقطع کارشناسی و مدیریت کسب‌وکار، مدیریت مالی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت سازمان‌های دولتی در مقطع کارشناسی‌ارشد و مدیریت دولتی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت صنعتی مالی در مقطع دکتری تخصصی به عنوان قطب مدیریت استان و کشور مطرح بوده که با راه‌اندازی رشته‌های مدیریت مالی و مدیریت کسب‌وکارهای کوچک قطب رشته‌های مدیریت استان در واحد دهاقان بیش از پیش تقویت و تثبیت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026903

وب گردی

وب گردی