انعقاد تفاهم همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان

با توجه به سیاست‌های کلی مندرج در نقشه جامع علمی کشور، تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و دانشگاه فرهنگیان اصفهان منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به‌منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی و فناوری و در راستای رسالت دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در تأمین و تربیت نیروی ماهر و مورد نیاز جامعه و با توجه به سیاست‌های کلی مندرج در نقشه جامع علمی کشور، تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و دانشگاه فرهنگیان اصفهان منعقد شد.

در آیین انعقاد تفاهم همکاری بین دو دانشگاه شهرام عروف زاد ریاست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و شهدای کربلا بیان داشت: تفاهم همکاری در سطوح مختلف جامعه و انجام کارجمعی همواره نتیجه بخش بوده است و اگر این تعامل و اشتراک گذاری منابع در سطح دانشگاه های استان صورت پذیرد منجر به پیشرفت علمی پرشتاب و صرفه جویی خواهد شد.

شهرام عروف زاد افزود: دانشگاه فرهنگیان برای تعالی قطعا نیازمند حمایت و همراهی دانشگاه های دیگر استان ازجمله دانشگاه آزاد است.تفاهم مابین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد استان همکاری در حوزه های مختلف از جمله علمی؛ آموزشی و پژوهشی را در برمی گیرد.

مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان عنوان کرد: بهره برداری از ظرفیت های خوب دانشگاه آزاد استان در جهت تربیت معلم از مدت ها قبل در برنامه این دانشگاه بوده است و باید در مسیری قرار بگیریم که با تعامل دوسویه از ظرفیت های چون آزمایشگاه؛ کارگاه ها و فضاهای فیزیکی و اساتید دانشگاه آزاد در جهت آموزش موثر و مهارتی دانشجو معلمان استفاده کنیم و دانشگاه آزاد نیز بتواند از این ظرفیت های دانشگاه فرهنگیان بهره ببرد.

در این مراسم حمید رضا جوانمرد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن تسلیت ایام محرم و خرسندی از برگزاری جلسه گفت: دو مجموعه دانشگاهی رسالت های مهمی را دارند و برای دستیابی به این اهداف تعیین شده باید تعامل و همکاری ساختارمند و عملیاتی داشته باشند.

حمید رضا جوانمرد افزود: تفاهم دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه فرهنگیان استان می تواند یک نقطه عطفی در تربیت نیروی انسانی توانمند باشد، در قالب این تفاهم می تواند موارد دیگر را با همراهی دو مجموعه انجام داد.توانمند سازی اساتید و تبادل هئیت علمی می تواند به ظرفیت های دانشگاه ها اضافه کند.

وی اظهار کرد: حضور ما در دانشگاه فرهنگیان به معنی اعلام آمادگی برای همکاری های مفید در راستای تربیت معلم است و تعاملات خاص و ویژه در این حوزه سرمایه گذاری برای نسل های آینده است. با تعامل راهبردی بین دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد تلاش می کنیم سطح علمی استان را بالاتر ببریم تا جامعه ای پر فروغ داشته باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1026921

وب گردی

وب گردی