رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی مهندس احمد صالحی آرا را به عنوان «رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی مهندس احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران را به عنوان «رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می‌شوید.

در ادامه حکم دکخر طهرانچی خطاب به صالحی آرا آمده است: از شما انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات راهگشا و به موقع و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها و هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین و ستاد اربعین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم پیاده‌روی اربعین، تلاش و اهتمام لازم را به عمل آورید.

بر این اساس لازم است کلیه مسئولین سازمان مرکزی و همچنین واحدها و مراکز آموزش عالی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور نهایت همکاری و حمایت را از این ستاد داشته باشند.

لازم به ذکر است، جلسه ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز به ریاست دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی و با حضور تمامی اعضا برگزار شد و در این جلسه حکم انتصاب مهندس صالحی آرا به عنوان رئیس ستاد اربعین حسینی دانشگاه آزاد اسلامی به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026935

وب گردی

وب گردی