تمدید فراخوان جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی (فراتر)

فراخوان جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی که در 4 بخش با موضوعات سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی و بی‌توجهی به جلو در حین رانندگی برگزار می‌شود تا 30 مهر ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: فراخوان جشنواره فرهنگ رانندگی و انضباط ترافیکی (فراتر) تمدید شده و علاقمندان می‌توانند تا پایان روز 30مهر ماه سال جاری آثار خود را برای حضور در جشنواره به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانیwww.TB98.ir یا از طریق پست به آدرس دبیرخانه واقع در تهران، بلوار مرزداران، خیابان آزمایش، ستاد پلیس راهور ناجا، معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک ارسال کنند.

وی گفت: با توجه به همزمانی مهلت شرکت در جشنواره با افزایش مأموریت‌های پلیس راهور ناجا در نیمه دوم شهریور ماه که مصادف با اوج سفرهای پایان تعطیلات تابستانه و متعاقباً بازگشایی مدارس است، به منظور ایجاد تسهیلات برای شرکت کنندگان، شورای سیاست‌گذاری جشنواره تصمیم گرفت تا این فراخوان را تا 30 مهرماه تمدیدکند.

جهانی گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه تا 120 ثانیه، انیمیشن، موشن گرافی، عکس و گزارش‌های خبری ارسال کنند. تاریخ اختتامیه نیز متعاقباً اعلام می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026943

وب گردی

وب گردی