ورود صداوسیما به موضوع ولایت فقیه درها را به سمت شبهه‌سازی مغرضان می‌بندد 

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه بسیار مهم است جوانان ما با ریشه‌ها و ابعاد مختلف موضوع ولایت فقیه آشنا شوند، گفت: ساخت برنامه‌هایی در راستای آگاهی جوانان با ولایت فقیه و ورود صداوسیما به این حوزه درها را به سمت شبهه‌سازی مغرضان خواهد بست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع ولایت فقیه در جامعه اسلامی گفت: ما شیعه هستیم و معتقدیم باید هم ولایت‌مدار باشیم هم ولایت‌پذیر، ما به صورت اتوماتیک ولایت‌مدار هستیم؛ اما باید ولایت‌پذیر هم باشیم. همان طور که وقتی در سال 1365 ولی‌امر مسلمین حضرت امام(ره) فرمودند به جبهه بروید؛ چرا که اسلام در خطر است مردم این فرمان را روی چشم گذاشتند و این معنی ولایت‌پذیر بودن است.

وی ادامه داد: 40 سال است که تحریم هستیم و مقابل تمام سنگ‌اندازی‌ها مقاومت کردیم و رمز پیروزی ما همین ولایت‌پذیر بودن ما بوده است. الگوی ما امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) هستند، زمانی که در کربلا جنگ به اوج رسید و امام حسین(ع) به برادرشان فرمودند عباس آب بیاور، او نگفت من برادر امام حسینم، سردار جنگم، یعنی ما هم در هر لباس، در هر مقام، در هر زمان، با هر عنوان و در هر شرایطی باید تابع ولایت باشیم.

این نماینده گفت: عزت‌مندی ولی فقیه و استواری او در برابر زورگویان به ما این قدرت را داد که مقابل هیچ قدرتی سر خم نکنیم. البته این اعتقادات هزینه دارد؛ اما مردم ما با عزت و قدرت زندگی می‌کنند.

عزیزی افزود: با وجود پیچ و خم‌هایی که در این 40 سال پشت سر گذاشتیم اگر رهبر واحد و یک صدای واحد نداشتیم، نمی‌توانستیم اثرگذار باشیم، اگر سایه ولایت بر سر ما نبود نمی‌توانستیم موفق باشیم. رهبری فقیه، عادل، آگاه و مجتهد با تصمیم‌گیری‌های درست، با سرعت و به‌جا تا به حال سکان را خوب هدایت کرده و کشتی ایران را به سوی ساحل نجات رهنمون کرده‌اند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس دهم با اشاره به اینکه در این شرایط ساخت برنامه‌هایی که هر چه بیشتر به تبیین تئوری ولایت بپردازند در صداوسیما ضرورت دارد، یادآور شد: هر چه آگاهی و دانایی ما نسبت به هر موضوعی افزایش پیدا کند توانمندی‌های ما نیز افزایش خواهد یافت؛ بنابراین تولید برنامه‎‌هایی که آگاهی‌های مردم را در زمینه ولایت فقیه و ابعاد گسترده آن بالا ببرد نیاز جامعه است.

وی در پایان تاکید کرد: اگر ما جوانان را آگاه و روشن نکنیم دشمنان شبهه ایجاد می کنند؛ با این شبهات جوانان ما را بی‌اعتقاد؛ نسبت به ولایت فقیه بدبین کرده و در پی تزلزل بنیان‌های فکری مردم برخواهند آمد. این ما هستیم که باید بستر لازم را برای آگاهی فراهم کنیم و درها را به سمت شبهه‌سازی مغرضان ببندیم؛ چراکه وجود ولایت فقیه برای پایداری و بقای نظام و زندگی با عزت لازم و ارزشمند است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026973

وب گردی

وب گردی