تخفیف ۵۰ درصدی استفاده از خدمات تخصصی پلتفرم نانوپوشش‌

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) برای توسعه همکاری خود با متخصصان فعال در حوزه نانوپوشش، اقدام به اعطای تخفیف 50درصدی استفاده از خدمات تخصصی پلتفرم نانوپوشش‌ تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به منظور توسعه همکاری مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی محققان و صنعتگران حوزه نانوپوشش، آیکن گرنت ۵۰ درصدی برای استفاده از خدمات تخصصی پلتفرم نانوپوشش‌ تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته است.

جهت استفاده از این گرنت، یک ایمیل برای افرادی که پست الکترونیکی خود را در پایگاه داده ICAN ثبت کرده‌اند، ارسال شده است و این افراد لازم است که اطلاعات خواسته شده در ایمیل را در پاسخ به همان ایمیل برای ICAN ارسال کنند. پس از دریافت اطلاعات خواسته شده، لینک این تخفیف برای علاقه‌مندان در حساب کاربری آن‌ها در شبکه آزمایشگاهی راهبردی ایجاد خواهد شد و می‌توانند از تخفیف خود جهت استفاده از خدمات مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی در حوزه پلتفرم نانوپوشش استفاده کنند. لازم به ذکر است که مهلت ارسال اطلاعات درخواستی برای ICAN تا پایان شهریورماه ۱۳۹۸ است.

از تجهیزات مستقر در پلتفرم نانوپوشش‌های ICAN می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه کندوپاش مغناطیسی جریان مستقیم
دستگاه کندوپاش مجهز به فرکانس رادیویی
دستگاه تبخیر حرارتی
دستگاه تبخیر با باریکه الکترونی
دستگاه تبخیر قوس کاتدی

همچنین، اساتید و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی سراسر کشور که ایمیل ثبت‌نام در طرح تخفیفی ICAN برای آن‌ها ارسال نشده یا تاکنون از خدمات مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی در پلتفرم نانوپوشش‌ها استفاده نکرده‌اند و علاقه‌مند به استفاده از این طرح تخفیف هستند، کافی است تا پایان شهریورماه با ارسال اطلاعات زیر از طریق ایمیل با موضوع «گرنت ۵۰درصدی پلتفرم نانوپوشش» به آدرس ICAN@nano.ir در این طرح تخفیف ثبت‌نام کنند. لازم به ذکر است که این طرح تخفیف پس از ثبت‌نام، تا پایان سال ۹۸ قابل استفاده خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026979

وب گردی

وب گردی