کادر فنی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد

کادر فنی تیم کشتی آزاد باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد و علیرضا رضایی مدیر فنی، هادی حبیبی سرمربی و علی زند سرپرست این تیم معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز کادر فنی تیم کشتی آزاد باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در اداره کل ورزش و تربیت‌بدنی این دانشگاه تشکیل شد. علیرضا رضایی در کمیته فنی باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی به تبیین برنامه‌های خود پرداخت و پس از بحث و تبادل‌نظر ایشان به‌عنوان مدیر فنی تیم کشتی آزاد باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی جهت شرکت در لیگ برتر سال ۹۸ انتخاب شد.

در ادامه این کمیته کمال جوانمرد سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: استفاده از اساتید و هیئت علمی های دانشگاه آزاد اسلامی در اولویت‌های ما در باشگاه‌داری سال جاری است از همین رو در تشکیل تیم کشتی آزاد هم از این قاعده بهره گرفته شد و علیرضا رضایی به عنوان مدیر فنی تیم کشتی آزاد این دانشگاه انتخاب شده است.

وی، رضایی را از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی دانسته و ادامه داد: حضور رضایی در ورزش این دانشگاه مغتنم است، این دانشگاه همواره حامی ورزشکاران و قهرمانان بوده و دست آن‌ها را به گرمی می‌فشارد.

سرپرست مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های سخت افزار و نیروی انسانی همچنین استفاده از ظرفیت حامیان مالی و میزبانی این دانشگاه گفت: حداقل ۷۵ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در شاکله تیم کشتی آزاد این دانشگاه حضور دارند و از تسهیلات ورزشی از قبیل تخفیف شهریه استفاده خواهند کرد.

لازم به ذکر است، کادر فنی تیم کشتی به همراه آزاد کاران تیم کشتی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به شرح ذیل است:

علیرضا سرلک ۵۷ کیلوگرم

امیرمحمد یزدانی ۶۵ کیلوگرم

فرهاد نوری ۷۰ کیلوگرم

علی قاسمی ۷۹ کیلوگرم

حسین شهبازی ۹۲ کیلوگرم

علیرضا گودرزی ۹۷ کیلوگرم

امین طاهری ۱۲۵ کیلوگرم

مدیر فنی: علیرضا رضایی

سرمربی: هادی حبیبی

سرپرست تیم: علی زند

گفتنی است، علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک آتن ۲۰۰۴، برنز جهانی نیویورک ۲۰۰۲ و طلای آسیایی بانکوک ۱۹۹۸ که هم‌اکنون دانشجوی دکترای مدیریت ورزش در واحد تهران مرکز است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1026997

وب گردی

وب گردی