بیش از 2 هزار روستایی استان لرستان از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند/ معاینه 960 رأس دام

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اعلام کرد: بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ نفر از روستائیان خرم‌‌آباد از خدمات پزشکی و ۲۵۷ نفر از خدمات دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین اردوی جهادی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدحسین قربانی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان جزئیات فعالیت کاروان سلامت دانشگاه آزاد اسلامی در دومین اردوی جهادی به‌منظور ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل‌زده و روستایی استان لرستان به‌ویژه در روستاهای شهرستان خرم‌آباد را تشریح کرد.

وی با اشاره به جزئیات فعالیت اردوی جهادی کمیته سلامت در بلایا و حوادث دانشگاه آزاد اسلامی که با همکاری بنیاد احسان برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستاهای توابع شهرستان خرم‌آباد برگزار شد، اعلام کرد: در این طرح بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ نفر از روستائیان توابع شهرستان خرم‌‌آباد از خدمات پزشکی و ۲۵۷ نفر از خدمات دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند شدند.

قربانی با بیان اینکه دندانپزشکان با بهره‌مندی از امکانات کلینیک سیار دندانپزشکی و دو یونیت مستقر در آن اقدام به ارائه خدمات کردند، متذکر شد: در این اردو با همکاری گروه دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر به معاینه ۹۶۰ رأس دام سبک و سنگین روستائیان اقدام و تجویز لازم را صادر کردند.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با قدردانی از بنیاد برکت احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به‌منظور تأمین اقلام مصرفی دندانپزشکی و داروهای پزشکی و دامپزشکی عنوان کرد: خدمات مورد اشاره از هفتم تا چهاردهم شهریور جاری به ساکنان روستاهای ژریژه‌بان، میان‌کنان، درمره، کله‌هو، خاطره، پیری، چناران، ورپل، زمزم، هفت‌چشمه، شیخ‌گل، ولدکوش، دوره‌چگنی و ویسیان ارائه شد.

انتهای پیام

کد خبر: 1027015

وب گردی

وب گردی