بخش دندانپزشکی در کلینیک سلامت فرهیختگان واحد زاهدان راه اندازی شد

با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بخش دندانپزشکی در کلینیک سلامت فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد زاهدان، در مراسم افتتاح این کلینیک که سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به پیشرفت های پزشکی کشور و همچنین رشد سطح کمی و کیفی مراکز بهداشتی و درمانی در دانشگاه آزاد اسلامیگفت: این دانشگاه نیز در راستای اهداف پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی اقدامات موثری در جهت ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی برداشته است.

وی افزود: هدف از راه اندازی این کلینک گامی در جهت سلامت و رفاه مردم همچنین خانواده دانشگاه آزاد است و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان جزو معدود دانشگاه هایی بوده که دارای رشته پزشکی، پرستاری، مامایی و علوم آزمایشگاهی است ضرورت سرمایه گذاری در بخش های بهداشت و درمان را نشان می دهد.
در ادامه آرزو عبدالهی مدیر کلینیک سلامت فرهیختگان نیز با اشاره به اینکه در کلینیک دندانپزشکی همه خدمات عمومی و تخصصی به عموم شهروندان و کارکنان ارائه می شود گفت: بخش دندانپزشکی همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 بجز ایام تعطیل پذیرای مراجعین خواهد بود.در کلینیک سلامت فرهیختگان خدمات پزشکی، پرستاری، مامایی و روانشناختی بصورت فعال به عموم شهروندان ارائه می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027017

وب گردی

وب گردی