همایش هم اندیشی مدیران مقطع ابتدایی مدارس سما استان یزد برگزار شد

معاون آموزشهای عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد یزد گفت: با رویکرد جدید سما اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش و همچنین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب محقق خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد یزد معصومه طباطبایی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد و رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان، ضمن بازدید از کارگروه های تخصصی با حضور در نشست دو روزه هم اندیشی مدیران سما استان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یزد با تمام امکانات کلاسی، کارگاهی، آزمایشگاهی مجموعه سما، جهت توسعه کمی و کیفی مدارس آماده خدمت رسانی به دانش آموزان است و با برنامه ریزی های صورت گرفته در این مسیر و برگزاری نشست های تخصصی، گامهای موثری را در جهت تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب برداشته است.

در ادامه همایش، محمدرضا رحیمی معاون آموزشهای عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد یزد و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان به برخی از افتخارات کسب شده اشاره و اظهار کرد: تاکنون مجتمع آموزشی و فرهنگی سماء یزد بیش از 250 عنوان در رشته های مختلف در سطح ناحیه، استان و کشور کسب مقام و افتخار را بهمراه داشته است.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان یزد ادامه داد: با رویکرد جدید سما اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش و همچنین اهداف بیانیه گام دوم محقق خواهد شد.

در ادامه همایش رضا بهداد، عضو هیأت علمی دانشکده پیراپزشکی شهید صدوقی یزد در زمینه ارتباطات آموزگار با دانش آموز سخنرانی کرد.

لازم به ذکر است در پایان همایش، شرکت کنندگان در کارگروه های اعلام شده حضور یافتند و طبق تقویم اجرایی، در رابطه با انتقال تجربیات و استفاده از تجارب یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027026

وب گردی

وب گردی