مرسدس بنز Vision EQS معرفی شد!

مرسدس بنز مدل مفهومی سری EQS را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرسدس بنز برای خودروهای الکتریکی و خانواده EQ یک اتومبیل مفهومی را معرفی کرد. امروز در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت 2019 اتومبیل مفهومی جدید ، Vision EQS ، معرفی شد ، بنز این اتومبیل را «طراحی هیجان انگیز و آینده نگرانه مدل های EQ» معرفی کرد.

اگر بخواهیم با عملکرد Vision EQS شروع کنیم این مدل 469 اسب بخار و دارای برد تا 700 کیلومتر است. این اتومبیل با باتری 100 کیلووات ساعت در کمتر از 4.5 ثانیه می تواند به سرعت 0 - 100 کیلومتر برسد.

کانسپت مرسدس بنز ویژن EQS به شدت جلب نظر می کند

ما می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که اتومبیل های الکتریکی که در حال حاضر در بازار هستند می توانند در مدت زمان بسیار کوتاه تر به سرعت 100 کیلومتر برسند. از آنجا که Vision EQS یک اتومبیل مفهومی است ، بعید می دانیم که آن را در خط تولید مشاهده کنیم.

تمرکز مرسدس بر توسعه یک اتومبیل برقی مادولار است که می تواند با بیش از یک مدل سازگار باشد ، مشابه معماری MEB فولکس واگن. به این ترتیب مرسدس می تواند در هزینه ها صرفه جویی و همچنین اتومبیل های برقی بیشتری روانه بازار کند. EQC اولین خودروی برقی دوربرد غول ماشین ساز آلمانی خواهد بود.

این خودرو از طراحی داخلی چشمگیری برخوردار است و صندلی های آن به کشتی های مجلل شباهت دارد. در Vision EQS ، از مقدار زیادی پلاستیک بازیافت شده استفاده می شود و استفاده از مواد پایدار بطور منظم بهبود یافته است.

فضای داخلی با یک چرم خاص ساخته شده از بطری های پلاستیکی بازیافتی پوشیده شده است ، در حالی که پوشش سقف از پارچه هایی با کیفیت بالا ساخته شده است که با استفاده از برخی پلاستیک های زباله بازیافت شده اقیانوس ساخته شده است.

هدف مرسدس بنز از تولید EQS به صفر رساندن تولید کربن در اتومبیل های تولیدی خود است. باید منتظر ماند و دید اتومبیل الکتریکی جدید قدیمی ترین اتومبیل ساز جهان می تواند نظر علاقمندان به این شرکت را جلب کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027115

وب گردی

وب گردی