کمبود بودجه مانع جذب استاد در دانشگاه امیرکبیر شده است

رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت: با کمبود ۶۰ نفره استاد مواجه هستیم که به دلیل کسری بودجه نمی‌توانیم اقدام به جذب آنها کنیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر درباره اهداف دانشگاه امیرکبیر اظهار کرد: دانشگاه امیرکبیر برنامه راهبردی برای رسیدن به اهداف خود دارد. نمی‌توانیم ادعا کنیم به تمام اهداف خود دست یافته‌ایم. در برخی از حوزه‌ها با تلاش مضاعف از برنامه راهبردی خود نیز پیشروی کرده‌ایم؛ اما در برخی از مسائل هنوز به ایده‌آل خود نرسیده ایم. در مجموع عملکرد خوبی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات دانشگاه، کمبود بودجه است، تصریح کرد: مشکلات موجود سبب شد تا نتوانیم آن‌طور که باید به جذب استاد بپردازیم. در این زمینه با کمبود ۶۰ نفره استاد مواجه هستیم که به دلیل کسری بودجه نمی‌توانیم اقدام به جذب آنها کنیم.

رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه در بخش نوآوری و فناوری از برنامه راهبردی خود نیز جلو‌تر حرکت کرده‌ایم، افزود: خوشبختانه در چند سال گذشته در همه رتبه‌بندی‌های معتبر دنیا حضور داشته‌ایم. همچنین موفق به کسب رتبه نخست در بین دانشگاه‌های صنعتی داخل نیز شده‌ایم. با این حال تلاش می‌کنیم بهتر از گذشته عمل کنیم، به طوری که بتوانیم به هدف دانشگاه که حضور در جمع ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان تا سال ۱۴۰۴ است برسیم و جزو دانشگاه‌های نسل سوم شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027129

وب گردی

وب گردی