آپدیت «آی او اس» در راه است

اپل در ۱۹ سپتامبر نسخه جدید سیستم عامل «آی او اس» را عرضه می کند که در آن سرعت باز شدن اپلیکیشن ها افزایش می یابد. بررسی این سیستم عامل نشان داده اپل مشغول توسعه هدست واقعیت افزوده است.

به گزارش ایسکانیوز، شب گذشته آیفون های جدید رونمایی شدند و طبق معمول همزمان با عرضه آیفون های جدید نسخه سیستم عاملiOS نیز تجدید می شود.

iOS۱۳ در ماه ژوئن رونمایی شد اما اکنون تاریخ عرضه آن ۱۹ سپتامبر اعلام شده است. یک روز پس از عرضه نسخه جدید سیستم عامل، آیفون۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس روانه بازار می شوند.

سیستم عامل iOS۱۳ به طور وسیع ارتقا یافته است. یکی از آشکارترین تغییرات آن حالت تیره است. از سوی دیگر اپلیکیشن هایی مانند مپس، نوتس و فتو نیز شاهد تغییراتی اساسی خواهند بود. با نسخه جدید سیستم عامل، صدای سیری نیز طبیعی تر خواهد شد. همچنین iOS۱۳ سرعت دستگاه را ارتقا می دهد به طور دقیق عملکرد Fa ID حدود ۳۰ درصد سریع تر می شود و سرعت باز شدن اپلیکیشن ها نیز ۲بار بیشتر خواهد بود.

از سوی دیگر طی هفته های گذشته گزارش ها و شایعاتی درباره تولید هدست واقعیت افزوده در اپل منتشر شد. اما اکنون گواهی واضح و روشن بر توسعه این فناوری در اپل وجود دارد.

«استیو تروتون اسمیت» یکی از توسعه دهندگان اپل در فایلی که توسعه دهندگان باید قبل از به کارگیری نرم افزار آن را بخوانند(read me)، برای کارمندان توضیح داده آنها چگونه می توانند اپلیکیشن های واقعیت افزوده روی آیفون را بدون یک هدست واقعی فعال کنند.

علاوه بر آن گیلرمو رامبو یکی از کارشناسان فناوری نشان داد درiOS.۱۳ و نسخه بتا iOS۱۳.۱ سیستم پوسته StarBoard را برای فعال کردن اپلیکیشن های واقعیت افزوده دارند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1027155

وب گردی

وب گردی