معافیت دانشجویان دارای وقفه تحصیلی از پرداخت شهریه نیمسال‌های عدم حضور

در راستای فراهم نمودن تسهیلات لازم و با هدف جلوگیری از تحمیل هزینه مازاد، دانشجویان کلیه مقاطع در تمامی رشته‌ها از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه تحصیلی معاف شدند.

به گزهرش ایسکانیوز از واحد خوراسگان، اکبر پیرستانی سرپرست حوزه معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: به موجب بخشنامه ریاست محترم دانشگاه، کلیه دانشجویانی که ترک تحصیل داشته‌ و یا به دلیل عدم مراجعه و انصراف نتوانسته‌اند واحدهای درسی خود را به اتمام برسانند، چنانچه قصد بازگشت به تحصیل داشته باشند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های عدم حضور، معاف هستند.
پیرستانی اظهار کرد: همچنین دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری که در مرحله اخذ یا تمدید پایان نامه و رساله بدلیل مشکلات مالی، وقفه داشته‌اند، از پرداخت شهریه نیمسال‌های وقفه، معاف می باشند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با بیان اینکه پس از بخشودگی شهریه نیمسال‌های گذشته، پرداخت شهریه این قبل دانشجویان در نیمسال‌های آینده مطابق با نرخ‌های جدید محاسبه می‌گردد.
پیرستانی در پایان تصریح کرد: این فرصت یک فرصت، استثنایی برای بازگشت به تحصیلی این قبیل دانشجویان و کمک به حل مشکل تحصیلی این عزیزان است و مخاطبین موضوع تا ۳۱ شهریور ۹۸ می‌توانند با مراجعه به دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، نسبت به ادامه تحصیل خود اقدام کنند.

کد خبر: 1027158

وب گردی

وب گردی