مشکل کمبود نیروی انسانی در مدارس تا مهر حل می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: مقداری کمبود نیروی انسانی وجود داشت که خوشبختانه با تمهیدات و توافقی که با ادارات کل استان‌ها به عمل آمده است این مشکل تا ابتدای مهرماه حل می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، "محسن حاجی میرزایی" روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص پروژه مهر اظهار کرد: ۱۴ میلیون دانش آموز در ابتدای مهر به مدرسه می‌روند و یکی از برنامه‌های من تلفیق خانه و مدرسه است و این ترکیب کمک موثری به تربیت بچه‌ها می‌کند. استدعا می‌کنم همه والدین در این فرصت باقی مانده به مدارس فرزندانشان سر بزنند و از مدارس حمایت کنند.

وی افزود: منظور من لزوما حمایت و کمک‌های مالی نیست، اما معتقدم که فضای مدرسه باید فضایی شاداب، بانشاط و راحت و مناسبی به ویژه برای دخترها باشد و امیدواریم با کمک همه خانواده‌ها و مردم ایران بتوانیم مهر باشکوهی را برگزار کنیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پروژه مهر، پروژه‌ای است که از چند ماه قبل در وزارت آموزش و پرورش آغاز شده است، در تمامی استان‌ها همه واحدها، مناطق فعال هستند و سازماندهی نیروی انسانی انجام شده است.

حاجی میرزایی افزود: مقداری کسری در مورد نیروی انسانی وجود داشت که خوشبختانه با تمهیدات و توافقی که با ادارات کل استان‌ها به عمل آمده مشکل کمبود نیروی انسانی تا ابتدای مهرماه حل می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1027167

وب گردی

وب گردی