بخشنامه ساماندهی آموزگاران تربیت‌بدنی ابلاغ شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه ساماندهی آموزگاران تربیت‌بدنی برای سال تحصیلی جدید را به همه اعضای شورای معاونان، استان‌ها، مدیران کل، معاونان منابع انسانی، روسای ادارات امور اداری شهرستان‌ها، مناطق و واحدهای آموزشی سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طبق بخشنامه ابلاغی از سوی علی اللهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، همه استان‌ها باید برای ساماندهی نیروهای انسانی با تاکید بر نیروهای حوزه درس تربیت‌بدنی موارد زیر را رعایت کنند:

آموزگاران تربیت‌بدنی تحت هیچ شرایطی به عنوان آموزگار پایه ساماندهی نشوند و صرفاً در حوزه تخصصی درس تربیت‌بدنی به کار گرفته شوند.

به کارگیری آموزگاران تربیت‌بدنی در مناطقی که حق‌التدریس موضوعیت ندارد، در همه پایه‌های دوره ابتدایی برای تدریس درس تربیت‌بدنی بلامانع است.

کتاب های اهدایی به کتابخانه و مرکز اسناد پس از پالایش و بازبینی، به مجموعه مخزن کتابخانه اضافه شده و نسخه های مازاد به بخش اهدا و مبادله منتقل می شوند.

به گزارش سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مجموعه سازی منابع اطلاعاتی از وظایف اصلی کتابخانه های تخصصی است که از جمله فعالیت های این کتابخانه ها بخش اهدا و مبادله است که بخشی از منابع کتابخانه از این طریق تامین می شود.

از ابتدای سال جاری هزار و ۳۹ جلد مدرک چاپی از طرف دفتر وزارتی و دفتر ریاست سازمان به کتابخانه اهدا شد که پس از بازبینی و بررسی، تعداد ۶۰ جلد کتاب ثبت و بعد از فهرست نویسی و آماده سازی به مجموعه منابع کتابخانه اضافه شد. همچنین نزدیک به ۲۰۰ عنوان طرح پژوهشی، پایان نامه، سند، گزارش و نشریه نیز تفکیک و به بخش اسناد منتقل شد. تعداد ۱۷۵ جلد کتاب انتخاب و برای اهدا به مراکز آموزشی ارسال شد و مابقی کتاب ها در بخش مخزن آماده ارسال به مراکز آموزشی متقاضی و یا مرکز دارالفنون است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027168

وب گردی

وب گردی