آغاز به کار مرکز بسته بندی نوشت افزار پویش مشق احسان در مصلی تهران

مرکز بسته‌بندی نوشت‌افزار برای دانش آموزان نیازمند که در قالب پویش مشق احسان جمع‌آوری شده است، در مجموعه چهل‌سرای مصلی‌ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز ، مرکز بسته‌بندی نوشت‌افزار برای دانش آموزان نیازمند که در قالب پویش مشق احسان جمع‌آوری شده است، در مجموعه چهل‌سرای مصلی‌ امام خمینی (ره) بخش جنوبی مصلی آغاز به کار کرد.

روزانه ۲۰۰ داوطلب مردمی از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر در این مرکز گرد هم می‌آیند تا نوشت‌افزارهای اهدایی مردم برای دانش آموزان کم برخوردار را بسته‌بندی کنند.

افراد داوطلب می‌توانند برای کمک به بسته‌بندی نوشت‌افزار اهدایی برای دانش آموزان نیازمند در سوله مشق احسان در بخش جنوبی مصلی تهران (روبروی درب چهارم) حضور یابند.

همچنین برای کمک به تهیه نوشت‌افزار جهت اهدا به دانش آموزان نیازمند، مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سرشماره #۱۵*۴۰۳۰* و یا شماره کارت ۶۲۲۱-۰۶۱۲-۱۷۴۸-۰۶۵۸ کمک‌های نقدی خود را برای تهیه نوشت‌افزار دانش آموزان کم برخوردار واریز نمایند.

گفتنی است ، پویش ملی مشق احسان با هدف تأمین و توزیع بسته‌های کیف و نوشت‌افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار آغاز به کار کرد.

این پویش که به همت گروه‌های خیریه و جهادی آغاز به فعالیت نموده است تا کنون توانسته حمایت برخی از چهره‌های هنری، ورزشی و مذهبی را جلب نماید.

لازم به ذکر است کلیه اقلام خریداری شده توسط این پویش تولید ایران خواهد بود و گروه‌های جهادی توزیع آن را بر عهده دارند.

تا کنون بنیاد اجتماعی برکت احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به این پویش پیوسته و اعلام کرده حاضر است به ازای کل مبلغ جمع‌آوری شده به پویش اضافه کند.

کد خبر: 1027187

وب گردی

وب گردی