۲۸ آذرماه؛ کنفرانس «مطالعات بین رشته‌ای در مدیریت و مهندسی»  برگزار می‌شود

آذرماه امسال، دانشگاه تهران میزبان دومین کنفرانس بین‌المللی «مطالعات بین رشته‌ای در مدیریت و مهندسی» خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین کنفرانس بین المللی «مطالعات بین رشته‌ای در مدیریت و مهندسی» ۲۸ آذر ۱۳۹۸از سوی موسسه پژوهشی مدیریت مدبر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که حوزه‌های مدیریت، علوم انسانی و مهندسی را تحت پوشش دارد.

محور‌های این کنفرانس بین‌المللی شامل مفاهیم، تئوری‌ها و نظریات علمی در حوزه مطالعات بین رشته‌ای مدیریت و مهندسی؛ مطالعات بین رشته‌ای و توسعه علمی و کارآفرینی کشور؛ مطالعات بین رشته‌ای مدیریت و مهندسی در راستای مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت فضای سایبری و دولت الکترونیک، مطالعات بین رشته‌ای مدیریت و مهندسی در راستای مدیریت موثر محیط زیست و منابع طبیعی و ... است.

تمامی علاقه‌‌مندان برای شرکت در این کنفرانس می‌توانند تا دهم آذرماه ۹۸ نسبت به ارسال مقالات خود اقدام کنند همچنین امکان کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت رسمی کنفرانس به نشانی https://icocs.ir/fa/index.php فراهم است.

گفتنی است، با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقه‌‌مندان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027188

وب گردی

وب گردی