اپل دوباره به ارزش 1 تریلیون دلار رسید

بعد گذراندن سالی سخت، اپل با معرفی محصولات جدید خود در کنفرانس 10 سپتامبر توانست دوباره ارزش بازار خود را به بالای یک تریلیون دلار برساند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اپل در کنفرانس 10 سپتامبر خانواده آیفون 11 و عضو جدید اپل واچ را معرفی کرد. با وجود این که آیفون های جدید مورد پسند بسیاری از کاربران قرار نگرفت ، اما اپل موفق شد دوباره به ارزش 1 تریلیون دلار برسد!

اپل توانست به ارزش بازار 1 تریلیون دلار برسد

اپل در کنفرانس 10 سپتامبر خدمات و محصولات جدید خود نظیر Watch Series 5 ، iPhone 11 ، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max را معرفی کرد. این شرکت با وجود اینکه با انتقادهای زیادی مانند اینکه هیچ نوآوری در دستگاه های جدید خود وجود ندارد ، روبرو شده است ، اما از نظر اقتصادی بازده بسیار خوبی را نشان داده است.

طی معاملات روز گذشته ارزش هر سهم اپل بیش از 3 درصد افزایش یافت و روز گذشته پس از معرفی آیفون های جدید و ساعت هوشمند ، به قیمت پایانی 223.59 دلار رسید. با این قیمت اپل توانست ارزش بازار 1.01 تریلیون دلاری را به خود اختصاص دهد.

اپل در آگوست سال گذشته برای نخستین بار به ارزش بازار یک تریلیون دلار رسیده بود. از آن زمان ، اپل یک دوره بسیار چالش برانگیز را گذراند که باعث کاهش ارزش بازار این شرکت به زیر یک تریلیون دلار شد. اما با معرفی خانواده آیفون 11 و تعدادی محصول دیگر ، خیلی سریع دوباره شروع به افزایش کرد. طی ماه دسامبر و ژانویه گذشته ، فروش آیفون در چین ناامید کننده بود و سهام اپل به میزان قابل توجهی کاهش یافت. در طی این روند ، بسیاری سهام خود را از دست دادند. با این حال ، این شرکت میلیون ها سهم از دست رفته خود را پس از رسیدن به ارزش بازار 1 تریلیون دلار و با افزایش جدید بازیابی کرد.

اما باید خاطر نشان کنیم که اپل تنها شرکت فناوری نیست که ارزش یک تریلیون دلاری دارد. مایکروسافت با سهم بازار بیش از 1.04 تریلیون دلار بالاتر از اپل قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027210

وب گردی

وب گردی