می‌ترسیدم «مالک‌اشتر» بشوم/ استقبال گرم مخاطبان عرب در مکه و کربلا

داریوش ارجمند درباره حضورش در سریال امام علی (ع) گفت: فکر می‌کنم توفیق بازی به عنوان «مالک‌اشتر» حاصل آن ارادت و اجر صبری است که در سال های طولانی بدست آمد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، داریوش ارجمند با حضور در برنامه «صباح جدید» شبکه العالم، سینمای ایران بعد از انقلاب را سینمایی اخلاق محور توصیف کرد که در عرصه جهانی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

در روز ملی سینما، استودیوی برنامه زنده «صباح جدید»، میزبان داریوش ارجمند هنرمند پیشکسوت سینمای ایران بود تا از نظرات این بازیگر نام آشنای ایرانی در میان مخاطبان عرب زبان، در زمینه سینما و فیلم های ایرانی جویا شود.

داریوش ارجمند با اشاره به آشنایی خود با برنامه «صباح جدید» و پی گیری آن از طریق شبکه العالم، حمایت این شبکه از هنرمندان کشور را قابل ستایش دانست. این هنرمند کشورمان با ذکر خاطراتی از مواجهه خود با مخاطبان عرب زبانِ برنامه ها و فیلم و سریال های ایرانی در کشورهای عرب زبان افزود: در زمان سفر به مکه مکرمه و همچنین کربلای معلی بارها بواسطه نقش هایی که در سریال های تاریخی داشته ام مردم از من به گرمی استقبال کرده اند و این موارد برای همیشه در خاطرم مانده است.

بازیگر نقش مالک اشتر در سریال امام علی (ع) با اشاره به این که فیلمبرداری این سریال 19 ماه زمان برد، از دلایل ماندگاری این اثر گفت : سریال «امام علی (ع)» یک سریال ماندگار شد چون عوامل آن متمرکز، با اندیشه و متخصص بودند و همه از بهترین‌های عرصه سینما و تلویزیون ایران بودند. همه همکاران ما با اخلاصی وصف نشدنی در این سریال وظایف خود را انجام دادند.

ارجمند در پاسخ به چگونگی حضورش در سریال امام علی (ع) و ایفای نقش گفت: فکر می‌کنم توفیق بازی به عنوان «مالک‌اشتر» حاصل آن ارادت و اجر صبری است که در سال های طولانی بدست آمد. ساده این کاراکتر را نپذیرفتم و بسیار می‌ترسیدم از اینکه «مالک‌اشتر» سریال «امام علی (ع)» بشوم.

در آخر داریوش ارجمند، در توصیف سینمای ایران؛ سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی را بسیار شریف و اخلاق محور دانست که توانسته توفیقات فراوانی را در عرصه جهانی کسب کند و حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

«صباح جدید» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد فهمی و محمد معین مقامی، هر روز ساعت 10 صبح به وقت تهران با اجرای افنان المعمار و سوسن رجب بصورت زنده بر روی آنتن شبکه العالم می رود و شامل بخش های متنوعی از جمله بررسی روزنامه های ایران، خبرهای برگزیده سایت العالم, آیتم های هنری و اخبار ورزشی است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1027213

وب گردی

وب گردی