مسئولان رسیدگی به مشکلات و مطالبات به حق مردم را در اولویت قرار دهند

 رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: از وظایف مسئولان رسیدگی به مشکلات و مطالبات به حق مردم است و باید رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم را در اولویت قرار دهند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان در دیدار صمیمی با رئیس و اعضاء اتحادیه اصناف اهواز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، بر اهمیت رسیدگی به مشکلات و مطالبات به حق مردم از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: توجه به مشکلات و مطالبات مردم از وظایف مسئولان است که به طور قطع رسیدگی به مشکلات موجود، ضمن کاهش فشار‌ها به مردم، زمینه سوء استفاده دشمنان را از بین خواهد برد و لذا باید رسیدگی به آن در اولویت قرار بگیرد.

وی افزود: دادگستری خوزستان از مدیران انقلابی، شجاع و متدین که در رسیدگی به مشکلات مردم اهتمام ویژه‌ی دارند حمایت و در برابر عده‌ای که با سوء استفاده از تحریم‌های ظالمانه اقتصادی دشمن به مردم فشار می‌آوردند با قاطعیت برخورد شدیدی خواهد کرد.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان بر ارتباط و حضور مسئولان بین مردم برای بررسی مشکلات آنان تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران با تمام توان و با سعه صدر در بررسی و حل مشکلات مردم اهتمام داشته باشند و همیشه با حضور بین مردم در حل و فصل مشکلات آنان تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم اصناف در کاهش فشار اقتصادی به مردم، گفت: بازاریان می‌توانند نقش مؤثری در کاهش فشار اقتصادی به مردم داشته باشند همانطور که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش خود را خوب ایفا کردند و امیدواریم در این جنگ اقتصادی بازهم بازاریان و اصناف در خط مقدم قرار بگیرند و تلاش کنند فشار اقتصادی کمتری به مردم وارد شود و دادگستری از اصناف و بازاریان برای حل مشکلات اقتصادی مردم حمایت و از ظرفیت آنان بهره خواهد برد.

وی با اشاره به امیدواری مردم به اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی عنوان کرد: مردم از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی امیدوارم شدند و دستگاه قضایی استان با تمام توان در برابر این مفاسد که قلب مردم را جریحه دار می‌کند برخورد قاطعی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه از انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده‌ی که می‌تواند دادگستری را رسیدگی به مشکلات مردم کمک کند استقبال کرد و بیان داشت: از خواسته‌ها و تاکید رئیس قوه قضائیه ارتباط قوی و حضور بین مردم جهت رفع مشکلات آنان بوده است و از انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده‌ی که می‌تواند دادگستری را در رسیدگی هر چه بهتر به مشکلات مردم کمک کند استقبال و بهره مطلوبی خواهیم برد.

در ادامه این دیدار تعدادی از اعضاء اتحادیه اصناف اهواز به ارائه پیشنهادات، نظرات و انتقادات خود پرداختند و آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری مطلوب با دستگاه قضایی استان اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027215

وب گردی

وب گردی