مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر امروز به پایان می‌رسد

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی، امروز ۲۲ شهریور به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سامانه ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های تحت پوشش وزارت بهداشت در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه ای راه اندازی شد.این سامانه ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری حرفه‌ای (پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) است.

جامعه هدف این سامانه بر اساس آیین نامه: فرزند اناث شاهد، فرزند ذکور شاهد، همسر شاهد، جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان، فرزندان اناث جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان، فرزندان ذکور جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان، همسر جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر و آزادگان، جانبازان ۲۵ تا ۴۹ درصد، همسر جانباز ۲۵ تا ۴۹ درصد، فرزند اناث جانباز ۲۵ تا ۴۹ درصد و فرزند ذکور جانباز ۲۵ تا ۴۹ درصد است.

زمان ثبت درخواست واجدان شرایط نقل و انتقال دانشجویان ورودی سال‌های قبل رشته‌های تحصیلی علوم پزشکی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ تا ۲۲ شهریورماه ۹۸ است.

دانشجویان جدیدالورود لازم است در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام در واحد دانشگاهی محل قبولی (مبداء) اقدام کنند.

زمان ثبت درخواست واجدان شرایط نقل و انتقال دانشجویان ورودی جدید رشته‌های علوم پزشکی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۹۸، حداکثر تا تاریخ ۵ مهرماه ۹۸ است.

انتقال دانشجو صرفا از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضا‌های ارسال شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود.

صحت کلیه مدارک و مستندات و اطلاعات ارائه شده بر عهده دانشجو است و در صورت مشاهده مغایرت اطلاعات ارائه شده، در هر مرحله از فرآیند، بررسی درخواست و نتیجه کان لم یکن تلقی خواهد شد.

پس از انجام انتقال، عواقب ناشی از عدم تطبیق نظام آموزشی، عدم پذیرش واحد‌های درسی گذرانده شده در دانشگاه مبداء و اخذ واحد‌های درسی مورد نیاز در دانشگاه مقصد، متوجه دانشجو خواهد بود و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027246

وب گردی

وب گردی