حضور ملی‌پوشان تنیس روی میز در تیم پتروشیمی/ دانشگاه آزاد اسلامی مدعی این دوره لیگ برتر بانوان

تیم تنیس روی میز پتروشیمی برای حضور در لیگ برتر تمام ملی‌پوشان را به خدمت گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از فدراسیون تنیس روی میز، فصل جدید لیگ برتر بانوان و آقایان کشور قرار است اواخر مهرماه آغاز شود و تیم‌ها در حال یارگیری برای حضور قدرتمندانه در مسابقات لیگ برتر هستند. تاکنون تیم‌های پتروشیمی بندر امام و رعد پدافند هوایی در لیگ برتر آقایان و شهرداری شهربابک در لیگ برتر بانوان لیست خود را به فدراسیون اعلام کرده‌اند.

لیگ برتر مردان

در فصل بیست و هشتم لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور تیم پتروشیمی بندر امام قهرمان فصل گذشته و مدعی سال ۹۸ با به خدمت گرفتن برترین بازیکنان کشور قصد دارد در این دوره نیز به‌عنوان قهرمانی دست یابد . نوشاد و نیما عالمیان ، امین احمدیان و امیرحسین هدایی بازیکنان تیم ملی کشور که در رقابت‌های قهرمانی آسیا که شهریورماه در اندونزی برگزار می‌شود با این تیم به توافق رسیدند ضمن اینکه افشین نوروزی، میعاد لطفی ، محمدعلی روئین‌تن، حامد باشت باوی، احسان افضلی و مهدی پورزمان دیگر بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر خواهند بود. در این فصل هدایت این تیم بر عهده وحید و امین کاظمی نژاد است.

تیم دیگری که تاکنون نفرات خود را برای حضور در فصل بیست و هشتم لیگ برتر مردان کشور معرفی کرده تیم رعد پدافند هوایی است. در این تیم حمیدرضا طاهرخانی ، احمدرضا عبادی پور ، محمدجواد سهرابی، علیرضا بیگدلی، احسان شفره ، حسین زندش ، میلاد بنده‌ای و محمدرضا رحیم زاده به‌عنوان بازیکنان این تیم در فصل جدید به میدان می‌روند ضمن اینکه حسن رحیمی، داوود رضایی ، حمید فتحی، مهرداد صالحیان و محمدرضا حسینی اعضا کادر فنی و سرپرستی تیم رعد پدافند هوایی را تشکیل می‌دهند.

در لیگ برتر مردان قرار است تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، پالایش نفت آبادان، شهرداری کرج، هیئت گیلان، ارتعاشات صنعتی و هیئت کردستان نیز حضور داشته باشند.

لیگ برتر بانوان

در لیگ جدید بانوان باشگاه‌های کشور شهرداری شهربابک اولین تیمی است که مدارک خود را به فدراسیون ارائه داد . این تیم که سال گذشته در اولین حضور خود در این مسابقات به‌عنوان قهرمانی دست‌یافته بود امسال نیز به‌عنوان یکی از مدعیان قهرمانی پای به عرصه مسابقات گذاشت. در این تیم چهره‌هایی همچون مهشید اشتری، مریم صامت ، پریناز حاجیلو ، شیما صفایی و مینا پورموسوی حضور داشتند که حمیده ایرانمنش نیز همچون سال پیش هدایت این تیم را بر عهده دارد.اما در لیگ بانوان مدعیان دیگری نیز در حال یارگیری هستند و پیش‌بینی می‌شود مثل فصل پیش رقابت سختی برای قهرمانی وجود داشته باشد . دانشگاه آزاد اسلامی، رشد ایرانیان البرز، مناطق نفت‌خیز جنوب شرکت درین کاشت مانا و هیئت اصفهان تیم‌های دیگری هستند که قرار است در لیگ برتر بانوان حاضر شوند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده فدراسیون تنیس روی میز، قرار است لیگ برتر آقایان ۲۲ مهر و بانوان ۲۶ مهرماه آغاز شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027255

وب گردی

وب گردی