ظرفیت رم آیفون 11 Pro و Pro Max  اشتباه از آب در‌‌آمد

برخلاف تمام اطلاعات منتشر شده، تمامی مدل‌های سری آیفون 11 میزبان 4 گیگابایت رم هستند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سرانجام پس از مدت‌ها انتظار آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس معرفی شدند. اپل این بار هم مانند سایر آیفون‌ها هنگام معرفی این سری نیز جزئیاتی از قبیل ظرفیت RAM سری آیفون 11 را اعلام نکرد.

پس از این رویداد، در مشخصات فنی منتشر شده ظرفیت رم آیفون 11، 4 گیگابایت و آیفون 11 پرو و پرو مکس 6 گیگابایت رم اعلام شد. در حالی که این مشخصات از طرف همگان مورد قبول قرار گرفته بود متاسفانه اخبار ناراحت کننده ای منتشر شد.

ظرفیت رم آیفون 11 پرو اشتباه است! همه مدل‌ها 4 گیگابایت هستند

دیروز در تست عملکرد Geekbench روی آیفون 11 پرو، ظرفیت رم آن 4 گیگابایت اعلام شده بود که این تست از طرف برخی کارشناسان اشتباه اعلام شده بود. با این حال، در تست عملکرد AnTuTu تأیید شد که تمامی مدل‌های آیفون 11 دارای 4 گیگابایت رم هستند.

بنابراین، برخلاف تمام اطلاعات منتشر شده، آیفون 11 پرو و پرو مکس نیز میزبان 4 گیگابایت رم هستند. در میان تمام مدل‌های آیفون 11 که دارای 4 گیگابایت رم هستند iPhone 11 Pro Max دارای 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

در تست عملکرد صورت گرفته توسط AnTuTu 7 مشخص شد که آیفون‌های جدید نسبت به آیفون «XS» و «XS Max» 28درصد عملکرد بهتری دارند. عملکرد GPU نیز افزایش قابل توجهی داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027264

وب گردی

وب گردی