تمرکز بر درآمدزایی و بازاریابی فعال از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی بر تمرکز بر درآمدزایی و بازاریابی فعال از ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی این دانشگاه تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد رودهن، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات کارگاهی، آزمایشگاهی و مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بازدید کرد.

نگاهداری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از زیرساخت‌های تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی بی نظیری در سطح کشور برخوردار هستند، گفت: اگر الگوی مدیریتی واحدهای دانشگاهی به گونه‌ای باشد که منافع و سود دانشگاه و استادان و کارشناسان خبره از ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی توأمان در نظر گرفته شود، به یقین تحول جدی در این حوزه شکل خواهد گرفت.

وی افزود: تمرکز بر درآمدزایی و بازاریابی فعال برای ظرفیت‌های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه با مشارکت استادان، اخذ تأییدیه استاندارد برای آزمایشگاه‌ها، انجام خدمات تخصصی خاص برای آزمایشگاه‌ها استاندارد متناسب با ظرفیت‌های تجهیزاتی و علمی هر کدام و بهینه‌سازی از مهم‌ترین رویکردهای شبکه آزمایشگاهی دانشگاه است.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: با توجه به اینکه واحد رودهن از امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی خوبی برخوردار است، سایر واحدها در سطح منطقه و استان می توانند از امکانات مرکز رشد واحدهای فناور برای استقرار و راه اندازی بخش های تولیدی و کارگاهی استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027303

وب گردی

وب گردی