سامانه اتوماسیون خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول راه‌اندازی شد

​معاون دانشجویی و فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول  از راه‌اندازی سامانه اتوماسیون خوابگاه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: برای اولین بار کلیه فرآیند استفاده از خوابگاه از ثبت نام تا انتخاب اتاق و پرداخت شهریه بصورت کاملا اکترونیکی  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول فراهم شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، محسن چکین معاون دانشجویی و فرهنگی واحد دزفول اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات رفاهی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات، انتخاب خوابگاه و هم اتاقی برای دانشجویان در سال تحصیلی 99- 98، سامانه خوابگاه های دانشجویی راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از روز دوشنبه 13 شهریور آغاز شده و تا 31 شهریور ادامه دارد تصریح کرد: دانشجویان با مراجعه به سامانه اتوماسیون خوابگاه به آدرس http://dorm.iaud.ac.ir/Login.aspx نسبت به انتخاب خوابگاه و هم اتاقی در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 اقدام کنند.

چکین گفت: عدم مراجعه و ثبت تقاضا در مهلت مقرر به منزله انصراف از سکونت در خوابگاه در نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 تلقی شده و دانشجویان متقاضی جدید جایگزین خواهند شد و اولویت انتخاب خوابگاه و هم اتاقی با دانشجویانی خواهد بود، که زودتر ثبت نام کرده و شهریه خوابگاه را پرداخت نمایند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد دزفول بیان کرد: خوابگاه های دخترانه کوثر و پسرانه اندیشه ویژه دانشجویان کاردانی، کارشناسی و تحصیلات تکمیلی و دانشجویان ورودی جدید خواهد بود.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد دزفول تاکید کرد: بعد از تایید ثبت اداره امور خوابگاه ها، دانشجویان 72 ساعت فرصت دارند تا شهریه خوابگاه خود را پرداخت نمایند، در غیر این صورت ثبت نام اولیه به طور خودکار از سیستم حذف خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027386

وب گردی

وب گردی