خبر خوب برای اعضای فعال باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران مرکزی/ حمایت 3 تا 5 میلیون تومانی از طرح‌های نوآورانه

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان از حمایت 3 تا 5 میلیون تومانی این باشگاه از طرح های خوب و نوآورانه اعضا خبر داد.

طاهره فهیمی نجم رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه ها و اولویت‌های این باشگاه گفت: این باشگاه هرسال در ابتدای سال تحصیلی عضوگیری و به وسیله صدور اطلاعیه و ایجاد پیشخوان، فعالیت ها و اهداف باشگاه ها را به دانشجویان معرفی می کند.

وی افزود: همچنین اعضایی که فعالیت و عملکردخوبی داشته اند، در فرآیند ثبت نام کمک می کنند؛ اردوهای فرهنگی و زیارتی و همچنین شرکت درکارگاه‌های آموزشی برای اعضای فعال به صورت رایگان است.

فهیمی ادامه داد: برای دانشجویان رشته هنر، اردوهای تخصصی مانند بازدید از موزه های مختلف را دستور کار قرار داده ایم؛ فعالیت باشگاه در حوزه های پژوهشی و آموزشی برای دانشجویان جذابیت دارد و آن ها را به حضور در باشگاه ترغیب می کند.

وی با اشاره به تغییر فرآیند جذب و ثبت نام باشگاه گفت: ثبت نام دانشجویان درحال به صورت نامحدود انجام می شود و دانشجویان می توانند حتی پس از دوران تحصیل نیز در باشگاه فعالیت و حضور داشته باشند و از خدمات آن استفاده کنند. برخی دانشجویان شاید معدل بالایی نداشته باشند اما فعالیت‌های پژوهشی و تخصصی خوبی انجام داده اند؛ این دانشجویان نیز می توانند در باشگاه حضور داشته باشند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران مرکز اضافه کرد: درحال حاضر 2 هزار نفر عضو باشگاه هستند که پیش بینی می کنیم تا پایان سال افزایش هزار نفری داشته باشد.

فهیمی با اشاره به برنامه تشویقی باشگاه برای نخبگان یادآورشد: این افراد اگر کتب دانشگاهی تالیف و چاپ کنند، باشگاه از آنها خریداری خواهد کرد؛ همچنین برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی برای نخبگان از دیگر برنامه های تشویقی باشگاه خواهد بود. همچنین برای پشتیبانی از طرح های پژوهشی خوب و نوآورانه، مبلغ 3 تا 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در باشگاه پژوهشگران جوان واحد تهران مرکز، طرح‌ها و ایده‌های خوبی تا به امروز ارائه شده است؛ تولید نرم افزارهای قرآنی و بازی‌های اسلامی، جزو طرح های مهمی بوده که در مرحله ثبت قرار دارد. همچنین ساخت یونیت دندان پزشکی جدید که استفاده از آب را در فعالیت‌های دندان پزشکی تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد، از جمله اختراعات دانشجویان نخبه این باشگاه بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027419

وب گردی

وب گردی