قتل  همسر افغانستانی/ زن قاتل در دشتستان دستگیرشد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان گفت: زنی که با همدستی۲ برادر خود و یک نفر دیگر همسرش (تبعه افغانستان) را به قتل رسانده بود دستگیرشد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ فرامرز ملکوتی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ۱۶ شهریور امسال در پی اعلام واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت و فوت سرنشین آن در جاده امامزاده ابراهیم که یک مرد تبعه افغانستان بود، به لحاظ مشکوک بودن صحنه تصادف علاوه بر عوامل پلیس راه، کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان در محل حضور یافتند.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید فرد فوت شده در اثر تصادف جان داده است، اما کارآگاهان پلیس آگاهی با دقت نظر و تیزبینی اطلاعات لازم را در محل حادثه برای بررسی‌های کارشناسی جمع‌آوری کردند.
ملکوتی ادامه داد: در نتیجه بررسی‌های کارشناسی و اطلاعات دقیق میدانی مشخص شد فرد فوت شده در نقطه‌ای دیگر به قتل رسیده و قاتل یا قاتلان برای منحرف کردن مسیر تحقیقات جنایی صحنه تصادف و واژگونی موتورسیکلت را ترتیب داده‌اند که کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیق‌های میدانی به همسر مقتول و ۲ برادر او مظنون شدند.

وی گفت: همسر مقتول در بازجویی‌ها و تحقیقات علاوه بر اعتراف به بزه انتسابی اقرار داشت به دلیل اختلاف‌های خانوادگی همسر خود را با همدستی ۲ برادر خود و یک نفر دیگر با ضربه‌های چاقو به قتل رساندند.
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: همسر مقتول به همراه ۲ برادر خود پس از اقرار به قتل و تکمیل تحقیق‌ها برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

او گفت: ماموران پلیس یکی دیگر از افراد مرتبط با این قتل که اکنون متواری است را شناسایی کرده که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027432

وب گردی

وب گردی