ایجاد اکوسیستم نوآوری از ایده تا تجاری‌سازی محصول برای فناوران در دانشگاه آزاد

سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد تاکید کرد: مراکز رشد دانشگاه به صورت مسئله‌محور بر چالش های فناوری حوزه های تخصصی صنعت تمرکز کرده و از هسته ها و واحدهای فن‌آور حمایت می کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، قباد بهزادی‌پور سرپرست اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی درباره اهداف این اداره کل گفت: این اداره کل با هدف بسترسازی و تأمین زیرساخت های لازم به منظور ایجاد شرکت های فن‌آور در دانشگاه آزاد اسلامی و جهت‌دهی این شرکت ها به سمت تجاری‌سازی محصولات، شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه از فعالیت های این اداره کل، ایجاد و توسعه مراکز رشد مأموریت­‌محور در ذیل سرای نوآوری در یک حوزه تخصصی است، اظهار داشت: مراکز رشد دانشگاه به صورت مسئله‌محور بر چالش های فناوری حوزه های تخصصی صنعت تمرکز کرده و از هسته ها و واحدهای فن‌آور حمایت می کنند.

بهزادی‌پور خاطرنشان کرد: ایجاد تیم های تخصصی در مراکز رشد با هدف ارتقا و توسعه فناوری صنایع مرتبط با مأموریت سرای نوآوری، از دیگر برنامه های اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد است.

وی تأکید کرد: اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد با همکاری دیگر قسمت های حوزه معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، یک اکوسیستم نوآوری از ایده تا تجاری‌سازی محصول را برای فناوران خود فراهم کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027443

وب گردی

وب گردی