دومین دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی برگزار می شود

دومین دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف آشنایی دانشجویان و محققان با آخرین یافته های علمی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری دومین دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس حمایت می‌کند. دانشجویان و اساتید در این دروه به مدت 8 روز با آخرین دستاوردهای علمی این حوزه آشنا می‌شوند. برگزاری این دوره با حضور اساتید برجسته گامی برای توانمندسازی دانشجویان محسوب می‌شود.

در این دوره بین المللی آموزشی مبانی تئوری علوم اعصاب شناختی از جمله اصول انتقالات نورونی، گیرنده‌ها و کانال‌های یونی، شکل‌گیری و شکل‌پذیری سیناپسی، حافظه و یادگیری، مکانیسم‌های بینایی و شنوایی، تخریب و ترمیم در سیستم عصبی، مبانی الکتریکی انتقالات عصبی، مکانیسم‌های درک حسی و ابزارهای مطالعه الکتریکی مغز در سی و پنج جلسه سخنرانی توسط چهار تن از اساتید مجرب از کشورهای آمریکا، انگلیس و هند تدریس می‌شود.

دانشجویان، محققان، اساتید و علاقه‌مندان در حوزه‌های روانشناسی شناختی، روانپزشکی، فنی و مهندسی و سایر رشته‌های علمی و آموزشی مرتبط با مغز می‌توانند در این دوره بین‌المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی به طور رایگان شرکت کنند. دومین دوره بین المللی آموزش جامع علوم اعصاب شناختی 8 تا 15 مهرماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027471

وب گردی

وب گردی