تعطیلی رابط کاربری تلویزیونی یوتیوب

یوتیوب از تعطیلی رابط کاربری تحت وب خود برای پخش تصاویر با شکل و ظاهری شبیه به پخش برنامه های تلویزیونی خبر داده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انگجت، یوتیوب از تعطیلی رابط کاربری تلویزیونی خود موسوم به لین بک خبر داده و کاربرانی که عادت داشتند برای مشاهده ویدئوهای این سایت از رابط کاربری مذکور استفاده کنند، دیگر قادر به چنین کاری نیستند.

یوتیوب به کاربران رابط کاربری مذکور اعلام کرده که این نسخه به زودی از دسترس خارج می شود. البته یوتیوب زمان مشخص و دقیقی را در این زمینه ذکر نکرده است. استفاده از رابط کاربری یادشده به خصوص برای افرادی که از تلویزیون برای اتصال به اینترنت ومشاهده ویدئوهای یوتیوب استفاده می کردند مفید بود و باعث می شد تصاویر با دقت و نسبت بصری مناسب در دسترس قرار بگیرند.

یوتیوب هیچ دلیل مشخصی برای تعطیلی این خدمات اعلام نکرده و این در حالی است که رابط کاربری لین بک محبوبیت زیادی داشت و کاربران زیادی از آن استفاده می کردند. گفته می شود ارائه برخی خدمات جانبی برای دسترسی به این رابط کاربری از طریق دورزدن یوتیوب علت این مساله بوده است.

کارشناسان معتقدند یوتیوب برای حفاظ محبوبیت و تعداد بازدید روزانه فعلی باید هر چه سریع تر جایگزینی برای این رابط کاربری ارائه کند، زیرا استفاده از تلویزیون های هوشمند، کنسول های بازی و دیگر وسایل چندرسانه ای برای مشاهده ویدئو در یوتیوب روز به روز در حال افزایش است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کد خبر: 1027493

وب گردی

وب گردی