مدارس سما در ارتقای فرهنگ و مذهب دانش آموز نقش پررنگی دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: از آنجایی که خانواده‌های مختلفی با فرهنگ‌های متفاوت با مدارس ارتباط دارند؛ بنابراین نقش مدارس سما در ارتقای فرهنگ و مذهب بیشتر است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از نور، محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید مدرسه دخترانه هوشمند سمای واحد نور با بیان اینکه با ۲۳ سال سابقه معلمی و تقریباً ۱۴ سال در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به فعالیت هستم، اظهار کرد: همه پست‌ها متعلق به خداوند متعال بوده و پذیرش مسئولیت بار سنگینی برای افراد و یک تکلیف است و باید قدردان این نعمت و مسئولیت باشیم.

وی با تشکر از مدیران مدارس و نتیجه عملکرد آنان در رابطه با تکلیف هر انسان مسلمان در سازمان و نهاد، افزود: با توجه به اینکه ما در قبال هر مسئولیتی پاسخگو هستیم؛ نقش ما توکل بر خداست و چرخه‌های مدیریتی در همه جا اجتناب‌ناپذیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور گفت: از مدیران جدید مدارس تقاضا دارم از تجربیات مدیران قبلی استفاده کنند و حداکثر تلاش و کوشش خود را در راستای ارتقای کیفیت مدرسه به‌کار گیرند.

احمدی با ارائه تعریفی از کیفیت و با بیان اینکه کیفیت زمانی افزایش می‌‌یابد که کارایی همزمان با انتظارات پیشرفت کند، تصریح کرد: عملکرد سمای واحد نور در استان مازندران شرایط مطلوبی دارد؛ ما باید از طریق روش‌های جدید تبلیغاتی بتوانیم در راستای جذب دانش‌آموزان تلاش کنیم؛ کیفیت کار اگر صحیح باشد، تبلیغات خوب محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون مجموعه سما به مدیریت بطحایی و در کلان دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی مبنی بر اینکه مدارس را به‌ سمت مدارس مذهبی سوق دهیم، افزود: دانش‌آموزانی که برای ادامه تحصیل به دانشگاه ورود پیدا می‌کنند باید به‌صورت مذهبی پرورش یابند؛ عوامل و کادر مدرسه سما نقش بسیار مهمی در فرهنگ و مذهب در جامعه دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور مطرح کرد: از آنجایی که خانواده‌های مختلفی با فرهنگ‌های متفاوت با مدارس ارتباط دارند؛ بنابراین نقش مدارس سما در ارتقای فرهنگ و مذهب بیشتر است.

احمدی با بیان اینکه همه تلاش و هنر معلمی‌ خود را برای ارتقای علم و فرهنگ در دانش‌آموزان به‌کار گیرید و در خود تقویت کنید، افزود: ارزشیابی در مدارس را به‌صورت جداگانه و مستمر و منظم انجام دهید؛ ما به معلمانی نیاز داریم که مهربان، دلسوز، متعهد، عاشق دانش‌آموز، نظام و انقلاب و رهبری باشند.

وی با تأکید بر تلاش و کوشش بر توسعه همه جانبه مدرسه سما واحد نور گفت: تلاش‌های جدی و دلسوزانه، وحدت و همدلی همه اعضای مدرسه می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر، توسعه و ارتقای بیش‌ازپیش مجموعه سما و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور یاری کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با صدور حکمی، صفیه اقبالی را به‌عنوان مدیر مدرسه مقطع ابتدایی و فائزه ایزدی را به‌عنوان مدیر مدرسه مقطع متوسطه اول سمای واحد نور منصوب و از خدمات ارزنده طاهره مقصودی و فاطمه چشمه سری مدیران مدارس سابق قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027511

وب گردی

وب گردی