31 طرح برتر به مرحله نهایی دهمین جشنواره دانش‌آموزی نانو راه یافت

از میان 256 طرح ارسالی به دبیرخانه دهمین جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری نانو، 90 طرح در مرحله اول داوری انتخاب شده و پس از داوری مرحله دوم، 31 طرح برای ارائه حضوری در نمایشگاه فناوری نانو انتخاب شدند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از باشگاه نانو از میان 256 طرح ارسالی به دبیرخانه دهمین جشنواره دانش آموزی علوم و فناوری نانو، 90 طرح در مرحله اول داوری انتخاب شده و پس از داوری مرحله دوم، 31 طرح برای ارائه حضوری در نمایشگاه فناوری نانو انتخاب شدند.

ثبت‌نام دهمین دوره جشنواره دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز و تا نیمه تیرماه ادامه داشت. طرح‌های متعددی در قالب مقاله، کارسازه، گزارش، ایده و محصول نرم‌افزاری در حوزه‌های آب و محیط‌زیست، انرژی، سلامت و بهداشت، مواد غذایی و کشاورزی به دبیرخانه ارسال شدند که پس از داوری اولیه و فرصت دوباره برای رفع نقص، 90 اثر به مرحله دوم داوری (بررسی و ارزیابی مجدد اثر و مصاحبه آنلاین داوران با صاحب اثر) راه یافتند.

گفتنی است، هر طرح توسط سه داور مجرب و متخصص در حوزه فناوری نانو ارزیابی شدند و در نهایت 31 طرح منتخب به مرحله نهایی راه می‌یابند که از 18 تا 21 مهرماه 98 در محل دائمی نمایشگاه‌‏های بین‌المللی تهران برگزار می‏‌شود.

منتخبان ‏باید طرح‌های ویرایش شده براساس اصلاحات و پیشنهادات گروه داوران، که در کارتابل ثبت‌نامی آن‌ها قابل مشاهده است و نیز فایل پوستر را طبق الگوی ارائه شده حداکثر تا تاریخ 98/7/1 به نشانی festival@nanoclub.ir ارسال کنند. نتایج داوری بخش آثار هنری (عکاسی، نقاشی و داستان‌نویسی) 98/7/6 اعلام خواهد شد.

دانش‌آموزانی که صاحب طرح برگزیده هستند و همچنین سرپرست آن‌ها (به ازاء هر طرح حداکثر یک سرپرست)، به منظور حضور در جشنواره به ازاء هر نفر باید مبلغ 70000 تومان از تاریخ 98/6/25لغایت 98/6/27 از طریق سامانه جشنواره به آدرس my.nanoclub.ir به صورت آنلاین واریز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027585

وب گردی

وب گردی