کارمندان نمونه واحد علوم و تحقیقات تجلیل شدند

مراسم پاسداشت روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه واحد علوم و تحقیقات با حضور رئیس این واحد و جمعی از معاونان، روسای دانشکده ها، استادان و کارمندان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، رضا مسعودی رئیس این واحد ضمن تبریک روز کارمند گفت: کارمندان مجموعه واحد علوم و تحقیقات با دلسوزی، پشتکار و تعهد خود به این مجموعه سبب اعتلا و پیشبرد اهداف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این واحد هستند.
وی افزود: فرآیند سیستم های انگیزشی برای کارمندان باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا بتوانیم با ارتقاء کارمندان در جهت اعتلای همه جانبه در دانشگاه گام برداریم.
بهزاد جهانی مدیرکل امور اداری معاونت توسعه منابع انسانی این واحد گزارشی از رویه و چگونگی انتخاب کارمندان نمونه ارائه کرد و گفت: از هر دانشکده 2 نفر و از هر معاونت 3 نفر توسط ریاست دانشکده انتخاب و جمعا 46 نفر به این حوزه اعلام شدند و در نهایت 12 نفر به عنوان کارمند نمونه واحد علوم و تحقیقات معرفی شدند.
به گفته جهانی خانم ها فرشته بیات سرمدی، سارا نیک آئین و کتایون بوتراب و آقایان ابراهیم سمندری، ابوالفضل صمدیان، اکبر غلامی، حسین نیکوئی، محسن فرشته گنزق، جعفر حبیبی، سعید کریمی، محسن شیخ زاده و علی خوش اخلاق به عنوان کارمندان نمونه واحد علوم و تحقیقات انتخاب و تجلیل شدند.
در این جلسه همچنین از کارکنان بازنشسته خانم‌ها شهناز گنجی، اقدس امینی و آقایان رستمعلی دهینی و ابوالفضل لطفی امیری تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027609

وب گردی

وب گردی