نرخ بلیت پروازهای اربعین مشخص شد/ 2 میلیون و 200 هزار تومان رفت و برگشت

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه نرخ بلیت‌ پروازهای اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزایش نیافت، گفت: در مسیر تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران قیمت بلیت 2 میلیون و 200 هزار تومان است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مقصود اسعدی سامانی گفت: نرخ بلیت پروازهای خارجی آزاد است اما با توجه با استقبال زائران اباعبدالله(ع) از سفر به عتبات در ایام اربعین در راستای جلوگیری از سو استفاده برخی عوامل توزیع شرکت‌های هواپیمایی تصمیم گرفتند امسال نیز نرخ ثابت برای پروازهای اربعین داشته باشند.

وی ادامه داد: این نرخ‌ها از بیستم مهرماه تا 30 مهرماه در مسیرهای نجف و بغداد عرضه می‌شود تا زائران بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

اسعدی سامانی گفت: در این راستا نرخ بلیت پروازهای تهران ـ نجف ـ تهران و تهران ـ بغداد ـ تهران 2.2 میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد ـ نجف ـ مشهد و مشهد ـ بغداد ـ مشهد 2.8 میلیون تومان تعیین شده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: نرخ بلیت سایر شهرستان‌ها هم در مسیرهای نجف و بغداد مشابه نرخ تهران به نجف و بغداد است.

وی افزود: 11 شرکت هواپیمایی امسال در جابجایی زائران اربعین همکاری می‌کنند.

اسعدی سامانی یادآور شد: نرخ بلیت‌های یکطرفه در مسیرهای تهران ـ نجف یک میلیون و 100 هزار تومان و در مسیر مشهد ـ نجف یک میلیون و 400 هزار تومان تعیین شده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی افزود: کلاس‌های تجاری این پروازها مشمول نرخ‌گذاری نیست و نرخ آزاد دارد.

وی اضافه کرد: نرخ بلیط کودکان زیر 12 سال 75 درصد نرخ بلیط بزرگسالان است.

فارس

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1027663

وب گردی

وب گردی