برگزاری دوره‌های آموزشی عکاسی، روزنامه نگاری و گرافیک برای ایثارگران

مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کلاس‌های آموزشی عکاسی، روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی برای ایثارگران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نرگس جلیلی گفت: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده مشاور امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران با دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، امکان استفاده رایگان خانواده‌های ایثارگران از کلاس‌های آموزشی عکاسی، روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی فراهم شده است و در صورت موفقیت در پایان دوره مدرک معتبر بین‌المللی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.
وی افزود: مهلت ارائه درخواست متقاضیان ثبت‌نام تا تاریخ چهارشنبه ۲۷ شهریور سال جاری و از طریق تماس با دفتر مشاور امور زنان و خانواده شاهد و ایثارگر با شماره تلفن ۸۸۳۸۳۲۵۸ است.

بر اساس آمار بنیاد شهید، تعداد جانبازان زیر ۲۵ درصد ۳۳۱ هزار و ۵۵۵ نفر، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر ۲۳۳ هزار و ۲۶۷ نفر، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد ۲۵ هزار و ۴۸۱ و جانبازان بالای ۷۰ درصد حدود ۹ هزار و ۶۸۸ نفر است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند. همچنین حدود ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027676

وب گردی

وب گردی