حمایت همه‌جانبه دانشگاه آزاد اسلامی از تاسیس و راه‌اندازی تشکل‌های استادان

مدیرکل تشکل‌های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت کامل و همه‌‌جانبه این دانشگاه از کار تشکیلاتی استادان خبر داد و افزود: این دانشگاه آماده است با استقبال از تأسیس و ایجاد تشکل‌های جدید در واحدهای دانشگاهی، درخواست‌ها را در اسرع وقت بررسی و مجوز آنها را صادر کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بروجرد، محمد قربانی گلشن آبادی مدیرکل تشکل های اسلامی-سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم دومین دوره همایش استادان (طرح شهید شهریاری) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: یکی از بزرگترین و بهترین کارهای تشکیلاتی، تشکیل هیئتمذهبی و استادی است. هدف عنصر تشکیلاتی باید فقط رضایت خداوند و دوری از کسب پست و مقام باشد.

وی محبت ائمه معصومین(ع) و اهل بیت، استحکام مبانی معرفتی و احکام دینی، هم افزایی، اتحاد و صداقت و آموزش و یادگیری مداوم را چهار اصل مهم در وظایف تشکیلاتی استادان عنوان کرد و افزود: حمایت‌های مالی از این تشکل‌ها بر عهده ماست.

قربانی اظهار امیدواری کرد تا سومین دوره طرح شهید شهریاری را با حضور 500 نفر از استادان و دانشجویان در عتبات عالیات و با مشارکت مالی آنان برگزار نمایند و اعضای شورای مرکزی تشکل‌های جدیدالتأسیس استادان را برای زیارت به حرم حضرت زینب(س) اعزام نمایند.

قربانی یکی از علل انتخاب بروجرد به عنوان میزبانی این همایش را داشتن مفاخر علمی فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و افزود: بروجرد زادگاه فخر شیعه حضرت آیت الله العظمی بروجردی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1027693

وب گردی

وب گردی