دانشگاه آزاد بازوی توانمند ورزش کشور است/ خوزستان قطب کشتی فرنگی

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه بازوی توانمند ورزش کشور است، گفت: سرمایه دانشگاه، اعتباری شاخص است و با داشتن چنین سرمایه‌ای می‌توان نگاهی به جام جهانی کشتی فرنگی داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نشست هماهنگی حضور تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد، گفت: با سرمایه عظیم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف حریفان می‌رویم و با توکل به خدای بزرگ برای قهرمانی گام برمی‌داریم.

وی اضافه کرد: تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی از جوانان خوب و مستعد دانشگاه آزاد اسلامی بهره می‌برد و با داشتن این امتیاز مهم، می‌توانیم نماینده خوبی برای دانشگاه باشیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: خوزستان یکی از قطب‌های مهم کشتی فرنگی در کشور است و با داشتن این ظرفیت قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

جوانمرد با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بازوی توانمند ورزش کشور است، متذکر شد: سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی، اعتبار شاخص این دانشگاه است و با داشتن چنین سرمایه‌ای می‌توان نگاهی به جام جهانی کشتی فرنگی داشت.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به هر موضوعی که ورود می‌کند در آن موضوع همیشه سرآمد و موفق بوده است.

وی یادآور شد: با نگاه ویژه دکتر طهرانچی به مقوله ورزش‌ قطعاً در این زمینه هم موفقیت از آن دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.

سیدحسین مرعشیان رئیس هیئت کشتی استان خوزستان نیز در سخنانی با قدردانی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور حضور تیم‌های ورزشی در مسابقات کشوری گفت: تمام‌قد از تیم کشتی دانشگاه آزاد برای حضور در لیگ برتر حمایت می‌کنیم.

وی تبیین کردافزود: تمام امکانات هیئت کشتی استان خوزستان به طور رایگان در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در لیگ قرار داده می‌شود.

بابک داودی مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلاامی واحد اهواز و سرپرست تیم کشتی دانشگاه آزاد نیز در این مراسم گفت: واگذاری تیم‌ها به استان‌ها موجب ایجاد انگیزه و شور و نشاط و شناسایی استعدادها می‌شود.

وی ادامه داد: برای حضور تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات کشوری نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان هستیم و امیدواریم با فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز بتوانیم با اقتدار کامل در رقابت‌ها به روی تشک برویم.

کامران قدرتی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد نیز توضیح داد: کار دشواری پیش‌رو داریم؛ اما با همکاری و تلاش می‌توان از موانع عبور کرد.

وی با بیان اینکه در ترکیب تیم بیشتر از جوانان جویای نام استفاده شده است، گفت: با جذب کشتی‌گیران حرفه‌ای اثرگذاری تیم بیشتر می‌شود.

ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با سرمایه اجتماعی خود قدم برداشته و وارد این مسابقات شده است و تمام اماکن و مجموعه های ورزش استان به صورت رایگان در اختیار تیم کشتی دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: ظرفیت کشتی استان خوزستان بسیار بالاست و از این حرکت دانشگاه آزاد اسلامی حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027715

وب گردی

وب گردی