معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با صدور حکمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد تبریز، عزیز جوانپور با صدور حکمی حامد علیپوربنایی را به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب کرد.

در این حکم خطاب به علیپور آمده است: «نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به مدت یکسال به‌عنوان سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز منصوب می‌شوید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ابراز امیدواری کرده است که با رعایت تقوا و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، همه توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات و اموال دانشگاه کنید.

حامد علیپوربنایی دانشیار پایه ۱۵ گروه آموزشی فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بوده و دارای مدرک دکتری تخصصی برق-الکترونیک از دانشگاه تبریز است.

وی پیش از این مدیریت گروه مهندسی برق و ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز را عهده‌دار بوده و اکنون رئیس شورای فرهنگی و عضو شورای پژوهشی این دانشکده است.

علیپور چاپ بیش از ۱۰۰ مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی معتبر، ارائه بیش از ۳۵ مقاله در همایش‌های ملی و بین‌المللی و یک طرح پژوهشی خاتمه یافته را در کارنامه علمی خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1027727

وب گردی

وب گردی